Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Andre som har babyer som hikker mye? Hvordan få dem til å slutte og vet noen hvorfor??
Nobba Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Vet ikke hvorfor, men min gjorde også det. Han har vokst det av seg nå, og hikker veldig sjelden. Det hjelper i allefall å amme/drikke.. Han hikket også mye mens han lå i magen:-)
ifie Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Gi babyen en slurk å drikke hvis den plages med hikken, så slutter den nok. Gutten min hikka kjempemasse inni magen og de første mnd.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har to hikkeunger. Begge hikket mye i magen og hikker mye nå også. Hun på 5 mndr hikker et par ganger for dagen,- som oftest i forbindelse med gulping. Han på 3 år har alltid begynt å hikke hvis han ler mye. Gjør det enda. Skjønner ikke det der... :oD
bruse Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Jada min baby hikker også. Men syns ikke det ser ut som det plager henne, så bryr meg ikke så mye med det. Mine foreldre derimot maser som bare det når hun hikker. "Er ikke noe godt å ligge på ryggen når man hikker" osv. Men syns som sagt ikke det ser ut som det gjør henne noe. Ofte blid og fornøyd selv om hun hikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå