Tropical Island Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Tenkte kanskje å ha det på gutterommet. Det er en kamerat som lager de. http://home.online.no/~thorbbak/minebilder.cfm?FuseAction=Album&pAction=main&pStart=2&pDispType=
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 hvis du vil jeg skal være ærlig...synes det var utrolig harry. Skikkelig stygt:-)
Sivalur Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Kunne kanskje gått for Ole Brumm, Tigergutt eller Mikke.. de andre regner jeg egentlig bare som hærverk for å være helt ærlig... ville ikke at ungen skulle blitt påvirket til å begynne med tagging som ungdom.
ApriIbaby Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 De med ole brumm og tigergutt og mikke var jo ok?
ano`num *17.03.10* Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Likte de ikke noe særlig jeg heller. Til nød de som var med disney motiv. Men, nei.....
Tropical Island Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 He he. Glemte å si at det var Mikke jeg tenkte på. Gutten min er 3 år;-)
Sivalur Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Det var jo litt vesentlig da... Ole Brumm, Tigergutt og Mikke var fine. De andre - ikke så fine..
Jenny-penny Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 disney bilkdene var tøffe, gøy med noe ikke alle andre har:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Mikke bildet var fint, men du finner mye finere andre steder...
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Mikke hadde til nøøøød gått. Men jeg nå er jeg ikke så fan av slike figurer i grunn så jeg burde vel egentlig ikke svare hehehe Hadde jeg fått en sønn så hadde han sikkert fått et slikt sukkersøtt og klassisk lyseblått rom med seilbåter osv som alle synes er kjedelig hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå