Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt fri i dag, så jeg har levert og hentet barn i bhg, strikket pulsvarmere til minstejenta, støvsugd, og vasket hus, ryddet hus, skiftet på alle sengene, vasket tre maskiner med klær, lagt sammen klær, handlet, badet barn, lagt de, og sett på tv.

 

Dere da?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt barna hjemme idag, så vi har hatt bakedag. Vi bakte boller og kanelsnrrer. Jeg har vasket gulv,støvsugd,vasket 3 maskiner med klær og lagt dem sammen, har laget middag og lekt med barna. :) En knallfin dag idag ja ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...