På vei igjen <3 Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har hatt fri i dag, så jeg har levert og hentet barn i bhg, strikket pulsvarmere til minstejenta, støvsugd, og vasket hus, ryddet hus, skiftet på alle sengene, vasket tre maskiner med klær, lagt sammen klær, handlet, badet barn, lagt de, og sett på tv. Dere da?
kanutteogkruttet Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Har hatt barna hjemme idag, så vi har hatt bakedag. Vi bakte boller og kanelsnrrer. Jeg har vasket gulv,støvsugd,vasket 3 maskiner med klær og lagt dem sammen, har laget middag og lekt med barna. En knallfin dag idag ja !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå