Edelweis Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 er det virkelig mulig. jeg fikk vondt i hjertet når moren slo barnet sitt for å ha løyet. hørte at det var vondt å gutten gråt. grusomt. å han som lager spanke-plater på fritida å gir bort for at den skal brukes for å slå barn.. herregud. står det virkelig i bibelen at en skal slå barna sine? jeg mener, det må være bedre måter å oppdra barnet til å bli ordentli på!!! makan...
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 går d an å sjå dem episodan på nette gratis ein plass?????
Edelweis Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 sikkert. fant unge mødre på tvnorge.no å så videre på FEM derifra. kvalmt syns jeg.
Ella78 m/ A&M Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Huff ja, det var grusomt å se på. Da vet jeg i hvert fall hvordan jeg IKKE skal gjøre det.... Skrekk og gru.
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Ja, det der var jammen EKSTREME foreldre. Vi var helt rystet her vi satt. Det må jo være på lik linje med seksuelt misbruk -eller nesten verre for de ble jo totalt hjernevasket stakkars! Det er rart det går an!! De burde vært bura inne og slått hver dag de og, de foreldrene der!
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 ja, jeg så den episoden selv, helt forferdelig!! Fikk helt vondt inni meg når de slo barna sine slik.. hva er galt med vanlig grensesetting?? slike burde vært sperret inne og bli slått på selv så de kjenner hvordan det føles! og disse skulle være ekstremt religiøse mennesker? jeg har da aldri lest i bibelen om at man kan slå barna sine..? Grusomt synes da jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå