Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Sambo og jeg hadde sex mandag og onsdag (denne uka), er det for tidlig å kjenne gravid-tegn nå? Sist jeg var gravid så begynte det med stikk i magen.. og har kjent det igår og idag.. men synes det virker altfoooor tidlig.. hmmmm
Ikkelektuell Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hjernen din synes tydeligvis det er et fint tidspunkt.
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Æhhh, mener du at du liksom kjenner at "nå blir jeg gravid"? Har aldri hørt om det før, og syns det høres utenkelig ut! Spørs om det bare er noe du innbiller deg, fordi du ønsker det så veldig??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 ja, kan være noe med det.. dessverre.. du har helt rett
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Hvis du faar rier med mindre enn tre minutters mellomrom, ring föden.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Haha, stygt å le, men.. Du er nok mer gravid i hjernen - enn magen nå.. men i hvert fall, lykke til du kommer alltids til å kjenne tegnene etter hvert. Det lover jeg deg!
Ikkelektuell Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Og husk å holde deg unna spekemat, og ikke noe trampoline - ungen kommer når den kommer!
Bare™ Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 De små stikkene kan ha vært en liten penis under selve..... Vær obs så du ikke spiser salami, reker, ostepop, tyggis med bringebærsmak, kanelboller, smørbrød uten smør, spekemat bortsett fra pynten, gulerøtter, peppermynte og liberobleier..
Bare™ Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 PS! Vil anbefale deg¨å pakke sykehus bagen og kjøpe vogn med vinger og haleror... Tenk om h*n kommer for tidlig
Hilde_85 Skrevet 7. mars 2008 #13 Skrevet 7. mars 2008 HAHAHAHAHAHAHAHA HI, noen mener jo at de kan nesten kjenne det dagen etter. Men det har jeg desverre veldig liten tro på. Vent du og se om mensen kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå