Gå til innhold

sur og gretten??!!!


sensi1

Anbefalte innlegg

Hva er det egentlig med meg? er jo bare i 5 uke, så skal jeg liksom begynne å få hormoner nå allerede?? Prøver å ikke si så mye til samboeren for jeg vet jeg kan buse ut masse rart. Huff lurer på hvor lenge dette skal vare,merker jeg er sur,gla,sur,gla!! Er det noen som er med meg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe har samme problemet. Blir bare plutselig sur og så kan jeg smile og le rett etterpå :) synes litt synd på disse gutta noen ganger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og... Drit forbanna over ingenting, og griner som bare det forran tv'n... vil ikke være sånn, men bare føler at jeg er skikkelig sinna enkelte ganger..og det pleier jeg ikke å være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å gjett a! Kortere lunte kan jeg ikke huske å ha hatt noensinne. Små ting som jeg blir irritert for til vanlig men bare blåser i blir skikkelig store greier. Må prøve å roe meg, men det er ikke så lett. Er skikkelig snopesyk, har gått opp i vekt og er skikkelig oppblåst - så det hjelper ikke akkuratt på egentlig.... Hvis noen har en god ide for å roe seg så skriv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke den eneste.. svinger mye jeg også. prøver å ta meg sammen men det bare er der... håper det blir bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt en sang på radion, blitt så vanvittig irritert av den at jeg har holdt på å hive radioen i veggen. Og bare måttet skrudd av hele driten. Flere ganger. Hehe. Også noe å bli sur av. Også flere personer på jobben som har begynt å irritere meg noe skikkelig. Men prøver å svelge det i meg, vil ikke bli bitchy!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...