noeanonym Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 ståa er at jeg er student og samboer med en som bare har utbetalt ca 16000 i mnd.. med at vi har huslån og bhg for to barn, strøm og andre faste nødvendige utgifter trenger vi mere inn i kassa.. og snart starter eksamenspeset..ergo liten tid til en jobb..så da spørs det om studiene må vike plass.syns livet er kjipt til tider ja.. veldig kjipt.. man satser og vil liksom bli noe her i livet så er det disse penga som ødelegger.. life sucks..
~sjiraff~ Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hva studerer du da? De fleste studier lar seg fint kombinere med en deltidsjobb?!
noeanonym Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 jo, men det er det at nå etter påska så må jeg lese ganske mye, eksamenene starter 6 mai og forsetter utover.. så i eksamenstia er det null tid til noe som helst.og den lille tid jeg har til overs da vil jeg helst være tilstede for barna og sambo. Prøver være positiv og ikke tenke framover, ta en dag av gangen..men det er jo litt strutsepolitikk..problemene blir jo ikke mindre av fortrenge de.. bedre prøve forberede seg på at det må bli forandringer..men tar i mot forslag hvis noen har jobbforslag der man kan disponere tiden selv..med sånne jobber henger vel ikke på trær..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Bartender da..?? Mye penger rett i lommen pga tips + lønning... Kan jobbe som ekstra + at du kan jobbe bare i helgene.. Det er veldig veldig mange jobber man kan søke på hvor man bare er ekstra og man blir ringt opp ved behov.. Se muligheter ikke begrensninger...
1 høne i haneflokken-født Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 dere kan ikke få snakke med banken og bare få betale renter frem til du er ferdig å studere???
1 høne i haneflokken-født Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 men med så liten inntekt kan det også tenke seg at du har rett til å søke om å få redusert barnhageutgiftene dine basert på årlig inntekt med 2 voksne og 2 barn, kan søkes hos kommunen mener jeg verdt å prøve iallfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå