Gå til innhold

wow ammet i 2 mnd nå..rekordtid :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt stolt jeg nå..ammet eldstemann kun i 4 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bra jobba:-)

går ammingen fint enda, da??

Skrevet

Flink jente. Det går bedre nå, gjør det ikke? Tipper du minst kommer til å amme i 2 år;)

Skrevet

Når du nærmer deg 3 mnd er du liksom over den verste "kneika" med amminga. Og jeg kan love deg at etter 3 mnd er det ofte kos å amme :-)

Går amminga fortsatt bra?

Skrevet

så bra da:):) håper d går like bra fremover me ammingen. flink e du:)

Skrevet

Synes det er kjempekoselig nå jeg :) Har ikke hatt noen problemer, bortsett fra litt såre brystvorter, men det har hjulpet med PreLan. Rart at jeg hadde så store problemer med førstemann men andremann går det så fint. Men det er mulig jeg er litt mere avslappet denne gangen

Skrevet

Kan ha noe med aat du er mer avslappet, ja. Også er noen unger flinkere til å ta puppen enn andre. Og da er det jo lettere for mor :-)

Ulrik blir fortsatt mett selv om du syns "de" var litt slappe, ikke sant? Er jo greit å slippe spreng da :-)

Skrevet

Ja nå har det tatt seg opp..Har fått litt mere fylde nå ja :) Ammet mye på en side så fikk jeg masse melk der og glemte den andre siden så det var såå forskjell på de..hehe

Skrevet

Etterhvert blir det enda bedre og jeg kan love deg at dette vil være kjempekoselig for dere begge:-)

Skrevet

Så bra! Godt jobbet :-)

Hvordan går det med den lille familien om dagen?

Skrevet

Hehehe, ja en må passe på så en ikke blir skjeiv :-p

Skrevet

Ja, det er jo genialt enkelt å amme :-) Utrolig praktisk...

Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...