Gjest Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 litt stolt jeg nå..ammet eldstemann kun i 4 dager.
prekæs Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Flink jente. Det går bedre nå, gjør det ikke? Tipper du minst kommer til å amme i 2 år;)
Honningmelon Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Når du nærmer deg 3 mnd er du liksom over den verste "kneika" med amminga. Og jeg kan love deg at etter 3 mnd er det ofte kos å amme :-) Går amminga fortsatt bra?
fox`y Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 så bra da:) håper d går like bra fremover me ammingen. flink e du:)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Synes det er kjempekoselig nå jeg Har ikke hatt noen problemer, bortsett fra litt såre brystvorter, men det har hjulpet med PreLan. Rart at jeg hadde så store problemer med førstemann men andremann går det så fint. Men det er mulig jeg er litt mere avslappet denne gangen
Honningmelon Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Kan ha noe med aat du er mer avslappet, ja. Også er noen unger flinkere til å ta puppen enn andre. Og da er det jo lettere for mor :-) Ulrik blir fortsatt mett selv om du syns "de" var litt slappe, ikke sant? Er jo greit å slippe spreng da :-)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Ja nå har det tatt seg opp..Har fått litt mere fylde nå ja Ammet mye på en side så fikk jeg masse melk der og glemte den andre siden så det var såå forskjell på de..hehe
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Etterhvert blir det enda bedre og jeg kan love deg at dette vil være kjempekoselig for dere begge:-)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Så bra! Godt jobbet :-) Hvordan går det med den lille familien om dagen?
Honningmelon Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 Hehehe, ja en må passe på så en ikke blir skjeiv :-p
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #13 Skrevet 7. mars 2008 Ja, det er jo genialt enkelt å amme :-) Utrolig praktisk... Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå