temi & keli Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Har fått høre at det ikke finnes på barsel, men er det "noe som helst sted" på huset, liksom?
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hehehehehe Begynner du å få abstinenser føre du kommer ditt shnuppa;) Hihihi,håper du finner nett der,må jo få høre og kanskje se lille snuppis;)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Da Egil lå inne nyttårshelga fikk han inn nett på fellesrommet i 4 eller 5 etg, husker ikke. Mulig du får signal på felles på barsel?
temi & keli Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 hehe.. ja.. tenkte faktisk mest på at jeg ikke får vist deg bilder på et døgn eller tre
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Jeg fikk ordnet tilgang på nett på rom 19 på føden;) Ikke trådløst da....
temi & keli Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 På FØDEN, eller barsel? -og hvis barsel.. 10. eller 12. etg.? hehe
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 FØDEN, men mener jeg har hørt man kan kole seg til nettet via telefonen, koster jo litt, og du må ha telekort. Men vet ikke om det stemmer
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Ser jo ut som det er håp jo;) Da blir jeg veeeeeeeeeldig glad;) Må huske kabelen til og overføre bilder til pc`n å da;) Hihihi,passer på jeg vet du;)
temi & keli Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2008 Oki.. Jeg har blitt spådd såpass kort tid på føden at jeg ikke regner med å rekke noe nett derfra.. *ler* -men det hadde jo vært ålreit om det gikk på barsel også.. Har prøvd å søke på nettsidene dems, men der ble jeg ikke akkurat klok.. Går jo an å ta med en kabel, bare sånn for sikkerhetsskyld.. - om ingen andre vet, da?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Du skulle venta til det nye sykehuset åpner;)
temi & keli Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. mars 2008 Du skulle bare visst hvilken tålmodig sjel du snakker med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå