Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Åh, verdens morsomste dyr=) Vi hadde en ilder tidligere men etter at vi fikk barn måtte vi selge henne fordi hun var fæl å bite.Og de biter hardt også! Siden hun var så fæl å bite, måtte hun være mest i buret, stakkars..Så da valgte vi å selge henne til noen som kunne ha henne løs hele tiden. Savner å ha ilder og skal ha det igjen en gang!
Sivalur Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Vi har ikke, men broren til samboeren min har. Stor stas for junior når vi er på besøk der, han springer rett dit bort hvor ilderen bor og skal titte på den. Han liker å kose med den også. Dette er en ilder som jeg tror aldri har bitt noen faktisk. Men det kan jo fort skje såklart. Han leker ikke med den alene da, alltid en voksen som holder ilderen når han skal kose med den. Svogeren hadde en annen ilder tidligere, den beit meg en gang og ville jo ikke slippe heller! Men fikk opp kjeven dens til slutt da. Forøvrig tror jeg ikke jeg ville hatt ilder selv, synes lukta blir litt for stram..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå