Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hei! Jeg har ikke noe spesielt å si, men ville bare si hei. (Sparker småstein mens jeg ser flaut ned i bakken.) Har du lyst på en frityrstekt Snickers, kanskje? http://candyaddict.com/blog/2005/10/26/deep-fried-snickers/ Eller hva med en Funnel Cake? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/d9/Funnel_cake_20040821_172200_1.1655x1275.jpg
Ikkelektuell Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jeg begynner å angre på at jeg lånte bort de stygge ordene mine i går, for jeg har ennå ikke fått dem tilbake (typisk NN) og nå hadde vært et greit tidspunkt å sjonglere litt med noen av dem. Jeg får nøye meg med et ettertrykkelig ÆSJ. Det verste var egentlig at forfatteren av bloggen virkelig nøt både synet og smaken av den melisbestrødde fettklumpen. Jeg ble faktisk kvalm. Og hei til deg også, så søt du er!
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Har dere lyst paa et maleri kanskje? Det tar seg godt ut paa dass!!
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Blunk blunk blunk. Så hun sendte deg en mail, men du har ennå ikke fått de stygge ordene tilbake? Hun bruker de sikkert fremdeles. La meg gjette.. hadde noen av ordene noe med en kjøttkvern å gjøre? Her jeg bor drar folk stort sett på tivoli for å æta! Det selges 'cheese on a stick' (omtrent som en medium Norvegia tredd på en pinne, og dermed er det en 'snack'), 'rump on a stick' (en kvart, grillet grisebakdel tredd på en pinne) og alt annet man kan tre på en pinne om mose i paihullet. Jeg pleier alltid å lure venner til å smake på alle disse tingene, for jeg blir urkvalm av hele konseptet selv. Det eneste jeg kjøper på slike steder er 'freshly squeezed lemonaid'. Du kan sikkert tenke deg hvordan slike steder stinker av frityr og lavintellekt, i tillegg til hva et jevnt inntak av slik mat gjør med livlinjen. Ugh! Bare en liten titt inn The Greatest Nation on Earth,
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Ja takk, Balooa! Såfremt det ikke kommer fra et toalett, og dermed er en multisensorisk opplevelse.
Ikkelektuell Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Nå fikk jeg lyst på lemonaid, selv om jeg ikke har smakt det før. Må være den forfriskende motsetningen den dannet til alt det andre du beskrev der, jeg forstår hvorfor Burger King og McD har et godt grep om folks kosthold ova thea. Salatene deres må være helsekost i forhold. Du hadde ikke klart å lure meg, forresten. Eller jo, kanskje.
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Nei bildet er ikke lagd av do-innhold, det hadde bare passa bra paa et saant.. bedritent sted! Sorry, jeg er bare meget misfornöyd over mitt siste piece of makkverk. Vil friste litt med de "Feria"-ene vi har her, som ogsaa er et fettgilde. http://site.ecfs.org/cano/picture$409 http://sylvieficacion.webcindario.com/otras_imagenes/gofre.gif Churros og gofres!
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 He he. *blush* Lemonaid er nydelig, for den er skikkelig syrlig i smaken. Mange familier spiser frokost på McD Hver. Eneste. Dag. Da forstår du kanskje enda mer. Salatene de selger finnes ikke så mange steder, for siden etterspørselen er nesten ikke-eksisterende, så lønner det seg dårlig å satse på. Kvaliteten på de få man finner blir dermed deretter, og jeg mistenker at de fleste er forpliktet til å ha de på menyen for restaurantens image sin skyld. En av de få gledelige aspektene med et så rompekjørt samfunn er at man kan finne de herligste løkringer nesten overalt, noe som gleder denne gravide kvinnens gane. Men når 1 løkring inneholder rundt 200 kalorier så er det begrenset hvor moro det blir likevel. :-/ På et sted som heter "Outback Steakhouse" selger de en 'Bloomin' Onion' som en forrett. Den inneholder rundt 3500 kalorier. Skamøst, anyone? http://en.wikipedia.org/wiki/Blooming_onion Nok en avhandling, osv..
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Kraist aal majti. Da jeg og Bavian var i USA for 4 aar siden (vi kom hjem 10 mars, saa vi var der NU!) var vi paa diverse matinntaksteder og ble stappa bare av forrettene.
Ikkelektuell Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Løkringer er godt, men 3500 kalorier i slengen bør kanskje begrenses til, tja - et par ganger i uka? Hø hø.
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 Vanligvis serveres churros med smelta sjokolade, dog jeg maa innömme det bildet saa mer ut som tomatsmör.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. mars 2008 #13 Skrevet 7. mars 2008 Du og Bavian! He he. Smart. -Tenker han elsker deg for den, ja. Hvis vi spiser en vanlig hovedrett ute så tar jeg alltid med med mesteparten av retten i en boks etterpå, og den ene serveringsporsjonen varer til fire måltider i alt. Virkelig! Og jeg spiser ikke som en fugl heller. Det er rett og slett magemishandlig å mose hele porsjonen inn i magen hver gang. Ikke rart så mange vagger rundt med grå, rødsprengt hud, magen på knærne og rompe både foran og bak!
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 #14 Skrevet 7. mars 2008 Jeg og Baer (kan du ikke bytte det nicket ditt til noe jeg kan skrive da! Bouncy Balls var saa mye lettere og fristende), har en slags musikk-konkurranse back stage, og jeg ble litt revet med saa jeg publiserer fölgende sang som jeg liker kjempegodt selv om dere ikke kommer til aa skjönne et ord. Miedo, som er tittelen, betyr redsel. Den er ganske meg.
Ikkelektuell Skrevet 7. mars 2008 #15 Skrevet 7. mars 2008 Fine lyder. Angående nicket; alt til sin tid. :-D
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. mars 2008 #16 Skrevet 7. mars 2008 Interessant! Det var slett ikke dårlig, men litt av en omstilling for mine amerikaniserte ører. Betyr det at du er en rocker med sure sokker? Hva slags musikk liker du ellers? Før du delte denne videoen så var det virkelig helt umulig for meg å gjette hva slags musikk du liker.
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 #17 Skrevet 7. mars 2008 Pink Floyd über alles, spesielt David Gilmour. Men jeg kan ogsaa bli funnet lyttende til ting som denne: og http://www.youtube.com/watch?v=HDsmS98zH0k&feature=related
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå