Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vorter rundt skjedeåpningen som jeg ikke klarer å fjerne..lurer på om det kan vere fordi jeg er våt der hele tiden (mye utflod osv.)..det er nemlig null problem å fjerne vorter som kommer andre steder (altså ikke rundt åpningen)

Noen som kan noe om dette?har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. opplevde dette forrige svangerskap. det er ikke mulig å få de fjernet før etter fødselen.. jeg måtte bare ha de der hele svangerskapet...

de forsvant av seg selv etter fødselen.. noen måneder etter! så bare hold ut! :)

Skrevet

hadde du det slik som meg?at du klarte å fjerne noen,men at de rundt selve åpningen ble verende?..

behandlet du deg med sånn krem eller noe etter fødselen?

Skrevet

Du må for all del ikke fjerne de selv! Det kommer jo av et virus og ved å skrape på de slik gjør at du sprer viruset mer rundt i området!! Dette er ikke et virus som ligger i blodbanen i utgangspunktet men i epitelcellene (hud-cellene) og derfor spres lett rundt.

Skrevet

jeg skraper ikke på dem,jeg bare bruker krem og sånn vortemiddel som jeg har fått med legen,men det hjelper jo ikke.....

Skrevet

flere som har peiling?

Skrevet

Du kan få noe å pensle på som heter Condyline på resept - men ikke mens du er gravid eller ammer, da det kan hindre celledeling... Du burde ikke bedrive "hjemmekirurgi" - hvis det er vanlige kjønnsvorter, er det jo ikke plagsomt mht kløe e.l, bare ser litt ekkelt ut... Og de kan komme og gå av seg selv også, som nevnt over her...

Skrevet

hei igjen! jeg fikk beskjed om å ikke smøre med noe som helst når jeg var gravid osv... pga av at de måtte klippe osv under fødselen bare forsvant de etter noen måneder. bare la de være... er ubehagelig, men man mmå bare la de være!!!!

Skrevet

Hei hvis du vil ha de bort så vil jeg anbefale å brenne dem bort kirurgisk hos lege. Det er verdt pengene og ikke farlig under svangerskapet. Du får lokalbedøvelse også, så det er ikke vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...