Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har vorter rundt skjedeåpningen som jeg ikke klarer å fjerne..lurer på om det kan vere fordi jeg er våt der hele tiden (mye utflod osv.)..det er nemlig null problem å fjerne vorter som kommer andre steder (altså ikke rundt åpningen) Noen som kan noe om dette?har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 hei. opplevde dette forrige svangerskap. det er ikke mulig å få de fjernet før etter fødselen.. jeg måtte bare ha de der hele svangerskapet... de forsvant av seg selv etter fødselen.. noen måneder etter! så bare hold ut!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 hadde du det slik som meg?at du klarte å fjerne noen,men at de rundt selve åpningen ble verende?.. behandlet du deg med sånn krem eller noe etter fødselen?
Gemini77 Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Du må for all del ikke fjerne de selv! Det kommer jo av et virus og ved å skrape på de slik gjør at du sprer viruset mer rundt i området!! Dette er ikke et virus som ligger i blodbanen i utgangspunktet men i epitelcellene (hud-cellene) og derfor spres lett rundt.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 jeg skraper ikke på dem,jeg bare bruker krem og sånn vortemiddel som jeg har fått med legen,men det hjelper jo ikke.....
Papegøyeblomst Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Du kan få noe å pensle på som heter Condyline på resept - men ikke mens du er gravid eller ammer, da det kan hindre celledeling... Du burde ikke bedrive "hjemmekirurgi" - hvis det er vanlige kjønnsvorter, er det jo ikke plagsomt mht kløe e.l, bare ser litt ekkelt ut... Og de kan komme og gå av seg selv også, som nevnt over her...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 hei igjen! jeg fikk beskjed om å ikke smøre med noe som helst når jeg var gravid osv... pga av at de måtte klippe osv under fødselen bare forsvant de etter noen måneder. bare la de være... er ubehagelig, men man mmå bare la de være!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Hei hvis du vil ha de bort så vil jeg anbefale å brenne dem bort kirurgisk hos lege. Det er verdt pengene og ikke farlig under svangerskapet. Du får lokalbedøvelse også, så det er ikke vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå