pingu...... Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 så fortjener man vel et glass med rød flytende væske i glasset med stett?
pingu...... Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 hmmmm.....ingen dårlig ide da blodprosenten min er en smule laber ifølge den personen som kaller seg fastlegen min..men det var ikke det jeg tenkte på
Brenda Walsh Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Litt skuffet. Jeg så deg faktisk for meg stående i en gammel borg, med flagrende fløyelsgevanter og et sølvbeger fylt til randen med menneskeblod et lite øyeblikk.
pingu...... Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 neesh...det der blir litt for goth for meg og det er overhodet ikke min stil, jeg digger rosa altfor mye til det....
Brenda Walsh Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Det så ikke så goth ut inni hodet mitt altså. Mer ekte middelalder egentlig.
lilja70 Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Her blir det i baileys eller muligens martini fra tax-free. Jeg har bare hele flasker med rød, og jeg har jo nettopp slutta å amme, så jeg tåler vel fremdeles hva man kan kalle minimalt. -Men først må tenåringen i seng. Kan ikke få vite om morens alkoholproblem riktig ennå, tenker jeg.
pingu...... Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2008 nei jeg vet ikke...jeg skal ikke utbrodere tidsklemma for deg i detalj, men jeg laget middag som var næringsrik etter henting i barnehagen etter at jeg hadde vært i psykiatrisk praksis, jeg har vært "lille gubben", hestefaen til pippi 3 ganger i dag + at jeg var mammaen til pinnsvinet i hele 30 minutter i et rollespill, jeg har kledd på barbiedukkene x antall antrekk samt at hun har fått utfolde seg på kjøkkenet og laget smoothie til meg?...fantastisk god *nikke*. Etter bad og legging så ryddet jeg etter smoothiegriset, vasket klær og støvsuget...*nikke* bare en vanlig dag skål
pingu...... Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2008 med bloddrikkende individer så tenker jeg uten unntak bleke, svarthårete gothere som merkelig nok ser utrolig blodfattige ut...why? ellers så tenker jeg på Murnaus Nosforatu fra 1922....skummel stumfilm går faktisk an...
overkill Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Då har du overbevist meg, og det er vel fortent. Eg må nøye meg med pepsi max. Dette skuldast at eg droppa middagen og tok krapylet med på kafe. Der lot eg han få pølse og pommes frites. Etterpå lot eg han få to rundar på karusell, før eg stappa i han eit sjokoladekjeks og heiv han til sengs. Til mitt forsvar har han fått middag kvar dag elles. Til og med to rundar med fisk.
pingu...... Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. mars 2008 du er flinkere enn meg...for jeg er der at lille spør: "mamma...fisk? hva er det??" To runder??? imponert.....vi tar iallefall tranen vår begge to. Og vhor finner du karuseller på denne årstiden? jeg har ingen planer i morgen og tar gjerne imot innspill...
pingu...... Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. mars 2008 kååm ån lilja...sprett en flaske med hel rød...pingle tenåringer har godt av en skikkelig realitetsorientering
overkill Skrevet 7. mars 2008 #14 Skrevet 7. mars 2008 Eitkvart handlesenter med respekt for seg sjølv har då ein liten karusell med eit par-tre elefantar eller liknande det går an å sitte på. Alternativt kan dykk køyre rulletrapp opp og ned gjentatte gonger. Det er iallefall stor suksess her i garden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå