Gå til innhold

Bakovervendt bilstol til barn på 12 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vennene mine ler av meg når jeg forteller at datteren min på 12 år sitter bakovervendt i bilstol. Riktignok er hun lang for alderen(1.70 cm), men jeg er ikke mindre redd for at hun skal bli skadet av den grunn!

En annen ting de gjør narr av meg på, er at hun må bruke hjelm på vei til skolen. Det er jo glatt-is ute, og biler som kjører livsfarlig fort forbi henne! Jeg er lei av å bli ledd av fordi jeg er en god mor! Sorry, jeg måtte bare få det ut et sted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss sitter vi bakovervendt i bilen hele gjengen. Politiet begynte å mase og mente at sjåføren burde se fremover, men vi tør rett og slett ikke ta sjansen i tilfelle uhellet skal være ute.

Skrevet

....personlig er jeg også tilhenger av alt som måtte være bakovervendt.....her vendes barnas hjelm alltid bakleng...det være seg "gå-ut-av-døra-hjemen" så vel som "bil-hjelmen" samt alle de andre hjelmene vi disponerer....

Skrevet

He-he... Der fikk du det sagt HI=0) Fikk meg en god latter nå=0)

Skrevet

hehe... råbra:-)

Skrevet

Ho har vel redningsvest også, i tilfelle ho skal over ei bru! Har du tenkt på det??? Og knebeskyttere, albuebeskyttere osv osv....

Skrevet

Jeg blir dyktig imponert over foreldre som latterliggjør sikkerhet. Kanskje dere har syklet for mye uten sykkelhjelm?

Idioter

Skrevet

Ja hade du fortalt meg det så hadde nok jeg også ledd av deg!!!! hallo 12år???? og når du nevner sikkerthet så kommer det ann på hvordan du krasjer for hva som r best vei å sitte og ikke best.. de anbefaller vel bakovervendt til 2år?? litt usikker men 12år er drøyt.. vår gutt har sittet fremover fra han var 1 1/2år og han er nå veldig fornøyd med at han faktisk få se ting riktig vei og ikke blir dårlig på lange turer og slipper å gjøre foreldrene distrahert!! og som sagt så kommer d ann på hvordan du krasjer!!!! dette har ingenting med god mor eller ikke!! når det gjelder hjelmen er jeg enig forresten!!

Skrevet

anonym, du tok visst dette innlegget serriøst du! haha

Ler meg skakk jeg!

Skrevet

...også glemte vi fyrstikker, peanøtter og bading etter mat....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...