Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Er så j...plaget med alt mulig der nede,blir nesten gal,var ikke plaget med noe helt til for ca. 1 år siden. Nå har jeg: 1.- soppinnfeksjon (som ikke forsvinner,men det er greit..satser på at det forsvinner etter fødselen,så tar den saken med ro) 2.-hemorider (har ikke klart å bli kvitt dette,men har heller ikke prøvd å behandle meg mot dette før nå) tror dette er det som plager meg mest. 3.- kjønnsvorter (som ikke forsvinner samme f...) 4.- MYE utflod (lukter ikke,er bare mye av det,må bruke truseinnlegg) Dette er det jeg kommer på nå,men det er kanskje mer..... føler at samme hva jeg gjør så er det INGENTING som hjelper....BUHUUUUUUUUUUUUU!!!! Noen andre i samme sitvasjon?som er mye plaget?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hei hei! Er ikke plaget med sopp og kjønnsvorter... Men mye utflod og hemmoroider vet eg veldig godt hva er. Truseinnlegg går det en del av.. vet ikke om noe som hjelper mot dette, dessverre. Behandling av hemmorroider har jeg hørt ikke er noe vits i når en går gravid. Hemmoroider blir visst verre når en går gravid, så det eneste eg kan anbefale er en salve som heter Xylocain. Denne funker fint for meg:) Lykke til videre;)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Huff, og jeg som syntes at JEG var plaget etter åtte måneder med soppinfeksjon og mye utflod! Nå føler jeg at jeg har sluppet billig unna! Jeg fikk beskjed av legen min etter forrige kontroll at jeg bare måtte regne med at soppinfeksjonen kom til å vare svangerskapet ut (det er jo bare noen uker nå, men likevel...) Da hadde jeg nettopp hatt en dobbel 6-dagers Canestenkur (den sjuende soppkuren i svangerskapet) og var (den dagen) symptomfri. Og ja, det kom igjen etter bare et par døgn. Jeg får bare ønske deg lykke til resten av svangerskapet og krysser fingrene for at du blir helt fin igjen så fort babyen er ute!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 ja stakkars deg! jeg og hatt soppineksjon i flere mnd,dritlei av å klø...tatt noen kurer, men det er jo egentlig ikke vits i.Det kommer jo tilbake med en gang allikevel...nei vi får vel bare holde ut....
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Jeg vet ikke om dere vet dette, men jeg viste det ikke... Med engang dere får hemorider, prøv å dytte dem inn igjen og går det så vent til kvelden når man skal sove. Dette ble en ny verden for meg, slet litt i førsten med å få dyttet dem/den inn men fant tenkikken til slutt. Dessuten hjelper scheriproct salve VELDIG! Selv om man nødvenigvis ikke blir kvitt dem. Håper disse tipsene hjelper for dere, da de hjalp for meg!
Smurfe-mamma Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 jeg har vært en del plaget av sopp. til slutt ble jeg gal og ringte føden for råd. de skrev ut en resept på engangs dose på antibiotika som kan tas av gravide. jeg hadde da vært plaget lenge, men etter den kuren ble jeg frisk og ikke hatt det siden. bank i bordet. Det de skrev ut heter Diflucan kapsler, engangsdose på 150mg. det gjør underverker!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå