Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 tilogmed kristne biblotekarer hadde hengt det opp i bodet fordi det er saa kjedelig og stygt. Mer kjedelig enn stygt. Noen tips? En flott flott ramme, hadde det gjort susen? Det verste er; det er liksom er viktig gave.
Ikkelektuell Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Mitt beste tips mot kunstnerisk misnøye er; mal et nytt bilde. Du har ennå tid, tror jeg? (Kristne bibliotekarer du liksom, knegg!)
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Ja, kom ikke paa noe kjedeligere-
Ikkelektuell Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Det var da svært treffende, jeg vet ikke om noen som har gråere smak i veggpryd enn kristne bibliotekarer, kanskje bortsett fra aktive bedehusgjengere.
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Mente selvfölgelig bodeN i hovedinnlegget. Slik gaar det naar man er melkeku OG skribent. Helst de med brunt knelangt skjört og graa bluse som henger elegant over skjörtet. Tilogmed de hadde tent at det er et kjedelig bilde. Men det har tatt meg halvannen uke og jeg har ikke tid til aa lage nytt! Ugg ugg pölse med lugg.
Ikkelektuell Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har sett det pølse-rimet før, likevel så lo jeg litt nå. Hva sier det egentlig om meg?
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 At du ogsaa er saann som MAA si "BÖ!!" om du ser et veiskilt med f.eks Böveien.
Ikkelektuell Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Sannsynligheten er stor for det, spesielt hvis jeg er ute med Sambo, som er en kløpper i ordspill.
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2008 Lufter du ham ofte? Eller for aa vaere litt pikant en fredags kveld; luften han den ofte? *ler som en 47-aaring med kaffe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå