Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Når begynner kynnere å komme? Jeg er i uke 36 og har enda ikke fått noen kynnere? Har det noen påvirkning ift til fødsel?
1baby,og 1 spire Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Har hatt ganske masse kynnere siden uke 24 ca. Så hvar det litt bedre en stund ,men nå er det bare mere og mere igjen er nå 36+2. Er ikke alle som får kynnere i det hele tatt sier jordmoren min.
Hvitkløver2020 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har en del kynnere jeg også men jeg får ikke vondt i det hele tatt! det gjorde jeg ikke sist heller!! Kjenner liksom bare at magen blir hard... Så ikke noe problem å kjenne når riene er i gang her nei=)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Alle har kynnere, men alle kjenner dem ikke! Det har ingenting å si for fødselen. Å ha mye og ubehagelige kynnere er bare slitsomt, så vær heller glad så lenge du slipper å kjenne dem.
LilleBanan blir storebror Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Kynnerne kan jo gjøre godt forarbeid til fødselen da! Så trenger ikke være helt bortkastet for oss som har mange og av og til vonde kynnere nei.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 De som ikke kjenner kynnerne har ikke mindre kynnere enn det du har Viveli. De kjenner dem bare ikke, deres livmor jobber like mye foran fødselen som din gjør. Så nei det har ingenting for fødselen å si. Alle fødseler er forskjellige og mye kan skje uansett. Det har ingeniing med kynnerne å gjøre. Jeg har selv sykt mye kynnere vonde og sterke/harde, har hatt det siden uke 30. Du blir ikke noe mer klar for fødsel enn de som ikke kjenner kynnerene!! Spør hvilken som helst jordmor!!
LilleBanan blir storebror Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Sier ikke at man blir mer klar for fødsel, men noen har mer kynnere enn andre! Og JM har sagt til meg at om ikke annet så kan de jo gjøre et godt forarbeid til fødselen. Kan gjøre, ikke at de definitivt gjør det. Men det er nå et lyspunkt for meg som har mange av de og som plagse noe pga av dette. Er jo ikke ikke en bestemt mengde kynnere som alle gravide opplever bare at noen har smerter forbundet med de og andre ikke. Spør hvilken som hellst jormor...noen har få kynnere, andre har mange. Noen merker de, andre ikke.
missilje87 Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Hmmm... Jeg har ikke merket kynnere jeg heller. Er i uke 37 nå, og er riktignok førstegangsfødende. Aner ikke hvordan de kjennes ut engang.:S
lesøk Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 hei,jeg hadde ingen kynnere helt til i morrest kl5,og jeg er 2 dager over termin.så siden de er ikke sterke og regelmessige,så tipper jeg at det er kynnere-har jo ikke peiling hvordan de følles og hva er forskjell(praktisk sett,ellers leste jo masse om dem).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå