☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 valgte druer istedet for chipsen i skapet.. men nå,etter jeg kjenner jeg har spist altfor mange druer(les.rumler i magen,haha) så hører jeg fortsatt den chipsen rope på meg altså..
*ale* Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Kjenner til den der. Nytter ikke med frukt og grønnsaker her heller.. Min fredagskos var to kokte egg:P Gubben forsvant ut døra før jeg fikk handla meg noe.. Knurr!!!
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 drittgubbe.. *tilbyr litt at druer og chipsen*
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Hmm..Jeg har akkurat spist 2 skiver brød, vi har ikke hatt middag i dag så...Men har en stoooor plate med melkesjokolade med nonstop i som jeg synes jeg hørte rope på meg fra kjøkkenet..Hehe nå er det helg, så da koser vi oss!!
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Da går du bort til posen, åpner den, tømmer innholdet i søppelkassen og - problem solved!
mamma >to gull Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 hehe,her er det omvendt,det er frukten som roper på meg,men jeg valgte heller salt sild,melkesjokolade med non-stop og chips..) Det er jo freda....))
fox`y Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Frukt hjelper ikke på meg iallefall,d blir jeg sulten av rett å slett.. men nå er d fredag så da sitter jeg helt alene,onga sover å spiser litt potetgull og kvick lunch:) prøver å være sunn jeg oxo men funker dårlig fortiden. har så mang rare innfall. klipte faktisk av meg håret selv i dag me kjøkkensaksa:P kos deg me litt potetgull du,tror ikke d skader:)
På vei igjen <3 Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Huff, ja.. Jeg har vært veldig flink lenge, men denne uken har jeg skeiet helt ut.. Is, brownies, oreo, sjokolade, mc donalds, popcorn, ostesmørbrød, smågodt... Nei og nei... Gruer meg til å gå på vekten neste uke.. Men fra søndag av skal jeg være veldig flink og ta opp treningen igjen. Håper bare jeg ikke har gått opp altfor mange kilo..
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2008 jaja..vi får skylde på at det er helg =) knis =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå