overkill Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Når offentleg tilsette sluttar i jobben sin seier dei nesten aldri opp, dei søkjer om permisjon. Arbeisgjevar må då ta inn vikar. Etter eit år vert stillinga oftast permanent ledig og lyst ut. Vikaren som er i stillinga vil då med stor sannsynlegheitsovervekt få stillinga, med grunngjevina "personleg eigna". For å kome til poenget: For eit år sidan vart draumejobben min utlyst som 1 års vikariat Eg hadde ikkje vore lenge nok i mi faste stilling til å få permisjon, og søkte difor ikkje. No er stillinga utlyst som fast stilling, men er vel "øyremerka" vikaren som eg veit fungerar godt i jobben. Det irriterar meg at ein skal vere nøydd å vere taktisk for å få jobben ein vil ha. Eg har tilsvarande utdanning som denne vikaren, men noko lengre ansiennitet, og breiare erfaring. Kan det gå i min favør? Eller er slaget allereie tapt? Har skrevet om dette før, men då utan nemneverdig respons.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Dersom vikaren er intern, som de vanligvis er, er nok slaget tapt. Eller så har man jo en annen morsom variant i offentlig sektor, dytt de udugelige oppover i systemet. Derfor har jeg nå en mellomleder som ikke virket som systemansvarlig, og som heller ikke virker som mellomleder. Han blir vel rektor.
lilja70 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Best kvalifiserte søker skal ha stillingen. Personlig egnethet skal være saklig, det holder ikke at hun eller han er kjent i systemet. Utlysingsteksten er bibelen. Interne opprykk rammer fast ansatte, ikke tidsbegrensede vikariater. *nettoppværtpåkurs*
overkill Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Kjenner til dette. Hos oss har vi ei "freda ku". Ho møter stort sett ikkje på jobb, og er ho der gjer ho ingenting. Dette kan jo ikkje fortsette for det byrjar jo å kome ut (m.a i media). Så eg ventar på at ho skal få ny stilling i kommuneadministrasjonen eller eitkvart liknande.
lilja70 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Bare der de spiller etter spillereglene. Hva har du å tape? Send inn en søknad.
overkill Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 Skal sende søknad, men er allereie byrja å irritere meg. Bør kanskje vente til eg veit utfallet.... Men eg har sett dette på fleire av arbeidsplassane eg sjølv har vore. På min første jobb som nyutdanna fekk eg stillinga før ei som var langt betre kvalifisert, fordi dei rekna med at ho ville søke andre stillingar, medan dei rekna meg for å vere stabil. Mannen min fekk fast stilling stilling som lærar på ein ungdomsskule utan at det hadde vore intervjurunde (anbefalt av ein annan rektor). Eg veit om mange med lengre ansiennitet som søkte på denne stillinga. Så det offentlege spelar ikkje alltid etter reglane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå