tesseliten Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Har dere fått mage?? Jeg føler meg litt dum som spør om det her egentlig men hvis jeg slipper magen helt så ser det jo ut som je er 6 mnd på vei men hvis jeg holder den inne sånn som alle jenter gjør i alle år så ser man det ikke i det hele tatt, er ikke ubehagelig liksom er bare en gammel vane. men kan ikke se noe mage enda, bare no sinsykt vondt i ryggen i dag:/ kjennes ut som jeg er litt støl rett under navelen også, ikke sååå godt å nyse.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Heisann. Jeg er snart 12 uker på vei, og har ingen mage enda...heldigvis... Kan enda ligge på magen om natten. Magen kommer nok etterhvert..............bruker enda de vanlige klærne mine. Når har du termin? Da er det snart tid for oss å hoppe over til 2 trim, og deilig blir det.. Lykke til.
Mage igjen Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er også snart 12 uker på vei og har fått en bitteliten mage. Dette er mitt 3.barn på under 4 år, så noe sier meg at det er derfor den har kommet litt før enn den har gjort med iallefall førstemann... Noen av de vanlig buskene mine er fortsatt ok, men noen som er litt lavere strammer når jeg sitter og da blir jeg kjempekvalm.... Kan fortsatt ligge på magen jeg også, og tror INGEN ville gjettet at jeg var gravid hvis de så magen min!!! BAre at jeg jeg hadde lagt på meg litt.....
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 hei;9 jeg er 13 uker i morgen. noen påstår de kan se jeg er gravid men jeg mener jeg alltdi har hatt litt mage;P men om kvelden blåser den seg skikkelig opp, men det er jo pga dårlig fordøyelse og at jeg har spist masse. vi er nok bare oppblåste;) en liten mage kommer nok om noen uker. varierer jo veldig fra person til person.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er 12uker i dag Jeg merker forskjell, men tror ikke noen kan se det enda. Magen har blitt hardere når jeg trykker ned ved navelen. Livmoren min sto ganske høyt på siste kontroll, men det er sikkert fordi jeg er 3.gangs fødende og det er ikke 2år siden sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå