Stratos med 3 barn Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Er det noen som drar med seg det? Svigermoren min maser om at ungene må ha det på stranda/ved bassenget. Sikkert lurt, men jøssenavn, da blir det kun redningsvester og ingen klær Tar jo så mye plass da gitt.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 kommer ikke vi til å ta med. Vi er jo tilstedet hele tiden. Tar med armringer.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 ehm..jeg tror jeg hadde nøyd meg med arm-ringer og sånne gule egg på ryggen gitt! Skjønner at man skal være forsiktig men man må nesten regne med å være veldig oppmerksom på barna når man tar de med rundt og i vann uansett...
Mille** Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Næsj, man følger jo med ungene sine ved bassenget og på stranden uansett. Holder lenge med armringer og badering. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå