nicknavn Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Vi skal være hjemme i påsken i år. Er glad for det siden det alltid er et kaos uten like når vi tilbringer påsken på en liten hytte, med køysenger, utedass, vannbæring, ikke strøm, og forheng mellom køysengene, sammen med svoger, svigerinne, svigerfar og 3 barn. Og for å ikke snakke om alle hensyn som må taes i forhold til mat, turer, alkoholvaner, røykvaner inne på hytta (svigerfar røyker inne) og furting, krangler og sure barn og voksne. osv osv. Er oppriktig glad for å være hjemme:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå