Gå til innhold

Har dere planer for påsken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal være hjemme i påsken i år.

Er glad for det siden det alltid er et kaos uten like når vi tilbringer påsken på en liten hytte, med køysenger, utedass, vannbæring, ikke strøm, og forheng mellom køysengene, sammen med svoger, svigerinne, svigerfar og 3 barn.

 

Og for å ikke snakke om alle hensyn som må taes i forhold til mat, turer, alkoholvaner, røykvaner inne på hytta (svigerfar røyker inne) og furting, krangler og sure barn og voksne. osv osv.

 

Er oppriktig glad for å være hjemme:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...