Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg bor i Oslo og venter mitt første barn i april. Det jeg lurer på er hva som er greit å kjøpe til å ha i vognen? Holder det med dyne, eller kan de være lurt å ha pose?
BS-april Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 heisann!! skal også ha baby i april og skal ha pose i vogna. Det kan være ganske så surt og kaldt i april/mai så det er nok greitt å ha voksipose/skinnpose
lille sprelle Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 For nurket som for meg - vær etter klær! Har skaffet meg både dyne og voksipose - så får vi se... (kan jo i værste fall snø, eller være 24 grader og sol.....
Bastian april 07 + Eira mai 08 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Hei... jeg fikk en sønn i april i fjor og jeg hadde bare dyne... han lå på et skinn og hadde bare dyne over seg... var det surt en dag hadde jeg ullteppe over dyna... er bare å tilpasse med det barnet har på seg også...
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Vi hadde dyne sist i april (Stavanger) og kommer til å bruke det nå også. Supplerer med tepper. Bebis ligger jo tross alt i en bag og har vind/regnbeskytter over hvis det er dårlig vær. Blir jo mer enn lunt og varmt nok det.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Har termin slutten av april, tenker ikke kjøpe pose før til høsten. Skal ligge på saueskinn,har dundyne, og eventuelt ullpledd hvis veldig kaldt. Har også fint vognteppe, så det skal vel holde, selv her på kalde vestlandet....
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 jer gar termin i begynnelsen av april og bor i lofoten. jeg har både dyne og voksipose, man vet aldri hvordan være kan være,,hehe men her er det nu skjelden over 10 grader i mai da, men hvem vet. jeg er nu på den sikre siden:p
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Vi har skinnposen klar, og skal også ha en litt lettere pose til kalde vår/sommerdager, samt høsten..Får kjøpt billige på sportsbutikker, ligner på sovepose, og kan også brukes i pulken..ca 115 cm lange, så da varer de en stund,,og koster bare ca 500, så mye billigere enn de Odenwalderposene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå