Gå til innhold

Hår...hvordan bestiller dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei der ute.

Det er jo en kjent sak at så fort man kobler ordet brud eller bryllup til en tjeneste legges det tusenlapper til prisene....

Dette være seg fortografering, blomster, hotellrom og ikke minst frisøren.

Min plan er at jeg bare skal rulle opp håret for deretter å ha en selvlaget blomsterkrans på toppen eller at det flettes inn pærler her og der.. Hvis jeg bestiller dette uten å si at jeg er brud er det snakk om noen hundrelapper, nevner jeg ordet brud...ja hvor mye blir det da?

Jeg sminker meg selv - tør ikke annet ;-)

Vielsen er kl 12. Hvor tidlig må jeg da være hor frisøren?

Takker for svar!

Happy bride :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brudeoppsats er som regel dyrt fordi det er vanlig å ha prøvetime og de fleste ønsker som regel oppsatt hår - og det tar halvannen time ca. å få gjort. Skal du ikke ha prøvetime og ikke sette opp håret hadde jeg allikevel regnet med halvannen time på håret.

Husk å bruke eyeprimer og masse pudder når du sminker deg så sitter sminken hele dagen ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har bestilt frisørtime for brud. Det koster 2000 Kr uten prøvetime, og 2100 med prøvetime... En helt latterlig pris spør du meg, men jeg tar ikke sjansen på å gjøre det selv - kommer til å ha så mye nerver... Vil bare slappe av og bli stelt med denne dagen .-)

Skrevet

Dette er eneste tingen jeg legger en del penger i. Jeg betaler 750kr/t for frisoer, sminking og hjelp med kjolen osv. Og de har satt av 5 timer! Synes det er helt villt, men naa har jeg faatt igjen penger paa skatten og spart masse penger paa andre ting, saa naa skal jeg jaggu gaa et sted jeg VET at resultatet blir perfekt! Saa kan jeg, som Vannmann sier ovenfor her, slappe av og bare bli stelt med denne dagen!!!

Skrevet

Samme her, tar ingen sjanser med det :-) Koster meg over 3000,- med alt for forloveren min og meg selv, men skal være der i 5 timer jeg også. Frisør kl 9, vielse kl 14. Skal bare nyte (prøve hvertfall) de timene med stell og god mat :-) Godt å sette av god tid. Kjolen skal jo strammes og festes og ordnes med. Undertøy skal på osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...