Gå til innhold

Hvilken farge er kjolen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge har du på brudekjolen, og hvorfor valgte du den? Tenker at det kommer litt an på egne farger, men hvem "skal" bruke hvilke farger? Er selv lys blond og lys i huden, bør jeg gå etter en spesiell farge på kjolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mørk med blå øyne. Jeg skal ha off-white kjole. Har bestilt på nett så det blir spennende å se om den matcher meg :-)

Egentlgi hadde jeg tenkt på en kjole med farget korsett og todelt kjole for "gjenbruk", men falt altså for den lyse varianten.

Råd til deg: prøv kjoler i en brudesalong med ulike farger. Først da ser du hva du kler og hva du trives best i.

Om du skal bestille på nett siden er det alltid greit å ha prøvet noen modeller først. Lykke til!

Happy bride

Skrevet

Ivory er fargen på kjolen min.

Er helt lys i både hud og hår.

Det er svært få som blir fin i Helt kritt hvit kjole.

De fleste har en nyanse på den hvitfargen.

Så da kommer det litt ann på om den nyansen skal gjøre kjolen kald eller varm.

Men velg for all del ikke helt hvit når du er lys.

Eg prøvde en helt hvit på gøy og det så veeeeldig lite pent ut, en ekstrem stor forskjell når eg fikk på en som var en nyanse i.

Men kjolen ser hvit ut når du ser på den, går omtrent bare ann å se det når du holder den inntill noe helt hvitt, men det utgjør veldig mye.

Skrevet

jeg har helt hvit kjole.. jeg prøvde flere forskjellige farger, men med denne hvite kjolen fikk jeg best frem mine mørke farger.. jeg har mørkt hår, brune øyne, og litt gyllen hud etter syden tur i jula som jeg prøver å vedlikeholde no ;9

Skrevet

Jeg har ivory. Har blå øyne, rødt hår og lys hud. Synes det var denne ivory fargen som best fikk frem litt glød og farge i huden og øynene mine :-) Det var også viktig for meg å ha en så hvitaktig som mulig kjole, da det er det som skal til for at jeg føler meg som en ordentlig brud :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...