Gjest Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Ble oppringt av pappa litt før kl 13 i formiddag, og skjønte ikke hva han sa! Han snakket utydelig og mumlet bare, hørtes skikkelig full ut. Men pappa går på antabus, og drikker jo ikke! Til slutt fikk han sagt D-R-Y-P-P og sykehus for meg, da kastet jeg meg inn i bilen og kjørte som en gal ned til han. Han bor 3 min unna.... Han klarte ikke snakke skikkelig, høyre side av munnen og høyre arm var delvis lammet. Jeg ringte ambulanse, og han ble tatt med på sykehuset. Nå ligger han på hjerteovervåkningen, men skyhøyt blodtrykk, og mistanke om slag. Han er bare 54 år! Jeg har vært der sammen med han i hele dag, og min søster er i Oslo denne helgen.... Vi er den familien han har her, han er egentlig finsk... Han ble bedre i noen timer, men så i 19-tiden ble talen uklar igjen, og armen sviktet.... Ligger med nitrodrypp i natt, så får vi se... Jeg er så bekymret, klarer ikke slappe av, og har så dårlig samvittighet for at han er der alene.....
Mille** Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Stakkars pappan din, ønsker han riktig god bedring. Men hvorfor kan ikke du være sammen med han da? Klem
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Har vært borte fra gutten min i hele dag, han er også syk... Var med han til legen før jeg dro til pappa på sykehuset, og har dårlig samvittighet for begge 2.....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Huff, vil ønske pappen din god bedring og sende deg en trøsteklem..
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Huff, så leit. Håper det går fint med han. Du skal ikke ha dårlig samvittighet, du er der nok så mye du kan. Trøsteklem til deg
På vei igjen <3 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Huff, stakkars deg!! Sender mange varme tanker både til deg og pappaen din. Håper det går bra med ham..
Honningmelon Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Du kan trøste deg med at nå er pappaen din i de beste hender, og får all den hjelpen og de medisinene han trenger. Prøv å slappe av hjemme, uten å ha dårlig samvittighet. Du besøker han når du får mulighet, og det skjønner han helt sikkert. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå