Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 ...og Jon Michelet? Hva har skjedd med han? Han er ugjenkjennelig..
**My little Miss drama and I** Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 hmm ser på det jeg å.... sambo lurte på det samme.. slag eller kanskje han bare er blitt gammel?!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 ja- dæven!! enten så har han blirr kjempefeit, eller så går han på store doser kortison! i tillegg til å bli gråhåret.... stakkars!
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Mener å ha hørt at han har fått kreft
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 han ble jo veldig tynn en stund- det er han jo ikke nå... Syk kanskje, eller bare lever godt )
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Ingen som har lest noe om han da? Er'n syk eller noe? Av hvilke grunner får man kortison? (Mulig jeg er dum)
ifie Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Vi kommenterte det også her vi sitter! Vi ble enige om at han har lagt på seg! Han er liksom så "fylt" i ansiktet Håper han ikke er syk, da, som noen nevner!
trebarnsmammaen Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 det er riktig at han har fått kreft. Prostata, tror jeg. Han har vært gjennom cellegiftkur osv...
Brenda Walsh Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Dere altså. Gribber. Her sitter dere og mesker dere i andres sykdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå