Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og Jon Michelet?

Hva har skjedd med han? Han er ugjenkjennelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm ser på det jeg å..:P.. sambo lurte på det samme.. slag eller kanskje han bare er blitt gammel?!

Skrevet

ja- dæven!!

 

enten så har han blirr kjempefeit, eller så går han på store doser kortison!

i tillegg til å bli gråhåret....

 

stakkars!

Skrevet

Mener å ha hørt at han har fått kreft

Skrevet

han ble jo veldig tynn en stund- det er han jo ikke nå... Syk kanskje, eller bare lever godt :))

Skrevet

Ingen som har lest noe om han da? Er'n syk eller noe?

Av hvilke grunner får man kortison? (Mulig jeg er dum)

Skrevet

Vi kommenterte det også her vi sitter! Vi ble enige om at han har lagt på seg! Han er liksom så "fylt" i ansiktet :) Håper han ikke er syk, da, som noen nevner!

Skrevet

det er riktig at han har fått kreft. Prostata, tror jeg. Han har vært gjennom cellegiftkur osv...

Skrevet

Se på hendene hans da? De er jo enorme..

Skrevet

Dere altså. Gribber. Her sitter dere og mesker dere i andres sykdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...