Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Alt fra 5minutter til en time med nåværende partner, har variert mye med forskjellie partnere. Min nåværende partner var håpløst trang til å begynne med og da gikk det fort. Etter en del hard (!) fingring ble hun mer åpen og nå kan jeg holde ut rimelig lenge. Med noen damer kommer jeg umiddelbart og med andre kan jeg holde på med til dommedag uten å være i nærheten av noen ting Mann 40
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Vår sex er fra 15-20 min.. uten forspill selvfølgelig:)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Til mann 40: må spørre deg som er mann; hvorfor kommer du så fort emd noen damer og ikek emd andre?? Er det vidden på damas skjede eller bare om hun ser spes pen/sexy ut eller mindre pen osv som gjør det?? Bare veldig nysgjerrig på hvordan dette er for deg som mann. Har selv erfart at mannens utstyr spiller inn for hvor fort jeg kommer- større =raskere. men inntil en viss grense vil jeg tro. Sambo er stor men ikke for stor:) Vet at han tenner veldig på å se på ansiktet og puppene mine når vi har sex, og kommer fort da. Det synes jeg sef er kjempesmigrende. Ellers- vi pleier ha "hverdagssex" på mellom 5 og 15 min, vil jeg tro. Da kommer vi begge to. Har vi god tid og skifter stillinger og "handlinger" kan vi godt holde på opp mot en time, men mer sjeldent. Tror menn generelt anstrenger seg for å ha sex leeenge, og holder igjen. Mens de fleste damer egentlig synes han holder på for lenge:)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Ca halv time- med forspill, begge kommer omtrent samtidig etter 5-10 min med samleie. Har råååbra sex
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Med trange damer som jokker som kaniner går det gjerne fort for meg. Pent fjes eller store pupper er moro nok men ikke avgjørende her. Damer som er store/åpne og våte/glatte er bedre egnet for lange samleier =) Mann 40
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Hehe, mann 40; da høres det ut som om anal er tingen for deg!!! De fleste damer blir jo gjerne litt åpnere etter en fødsel (om du er /skal bli pappa), og vått/glatt er det som regel så definitivt i nr 1:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå