ambumamma Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 noen som vet om noen bra filmer som er på dvd om dagen? sitter er i huset alene og føler jeg har z det meste på tv nå :-)
ani84 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Sett det meste??Hehe.. Du kan jo se nytt på nytt (som nå straks er ferdig),se ferdig norske talenter når det begynner igjen,etter det er det senkveld:p Så du finner nok noe å se på snuppa:) hehe.. Takk for at du tok affære i dag:p
ambumamma Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 pokker det har vært nytt på nytt så har jeg ikke tenkt på det.. blæ... bare hyggelig vettu. får håpe det ordner seg nå da
ani84 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Har det gett,moro var det i dag også Har du sett unge mødre på nett enda da?
ambumamma Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 nei!!!!! åh kuli nå skal jeg gjøre det :-) takk for tipset. Må bare finne en annen sitte stilling så ikke rompa sovner helt
ani84 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 hihi,bare hyggelig du:) Du får legge deg i senga da vettu,deiligere det kanskje?!
ambumamma Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 ja egentlig men det er lissom så tidlig. Kanskje jeg popper litt popcorn og setter meg i godstolen med litt rosa pantern brus. haha
ani84 Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Joda,men du trenger jo ikke legge deg for det da:p men ja,gjør det du.. men tipper at du dropper rosa pantern brusen,hehe.. Tror du heller tar deg litt pepsi max eller no:p hehe..
ambumamma Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2008 klarer ikke pepsi max når jeg er gravid. rart men sånn har det vært hver gang. blir nok litt champis brus ja
Puumi Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 hehe, fint å høre det er flere som kjeder seg... sambo er borte på jobb tom søndag, jeg er invitert på fest i kveld og veninnebesøk, hva gjør jeg?? sitter / ligger på sofaen, ser litt tv, litt på nett vasker klær...skal på ferie mandag, så rett på påskefjellet etter en uke... har ikke pakket en drit ...:/ tiltak kom til meg !!!!!!!! ps : Bra film : A mighty heart med angelina jolie, nyjet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå