Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Min 3 år gamle sønn har akkurat sovna. Sitter her med en tom følelse.... Han ville bare sitte på potta, bare bæsje sa han. Jeg visst han ikke kom til å klare det - han bare sa det for å dra ut tida, for han vet at jeg ikke vil dra han fra potta for jeg vil så gjerne at han skal klare å bæsje,...men han måtte også dusje... Klokka gikk... han bare tulla.. Jeg ble mer og mer utolmodig... Fikk han inn i dusjen.der han da klarte å tømme halve hår-kuren min i hodet sitt.. og ja, fikk jo lagt han, men så mye kjefting det ble! Til slutt var det som om jeg ikke orka å svare han,han spør om så mye rart, og gjerne 5 ganger... hodet var helt tomt siden jeg var så sliten..... Stakars liten.... Begynner lissom å tenke på hva for mor jeg er.. Hvordan skal det gå med han, med en mor som bare kjefter.... Prøver å gjøre opp for det igjen når jeg har energi, da blir han litt bortskjemt av meg, jeg må innrømme det.... Også kommer trassen, og mor blir fryktelig sliten igjen.... (det dumme er at faren har kortere lunte enn meg-så da føler jeg at jeg må gjøre opp for begge to.. ) For min sønn er et skikkelig stabeist, og vil han så vil han! Er bare 29+, men merker jeg blir så fort sliten, og humøret deretter.... Hodet sier bare stopp av og til.. Men det er jo ingen unnskyldning! Huff... Måtte bare få tømt meg litt her....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jeg hadde en sånn dag igår. Klarte heldigvis å skjerpe meg de ti siste minuttene med høytlesing og soverutinen. Han er fire år, så det er litt lettere å snakke med han. Men jeg prøver å være konsekvent, og han vet hvor grensene går. Og når jeg blir lei av å mase på han, så teller jeg til ti, og da pleier han å komme eller være med på det jeg vil ha han til å gjøre. Idag har jeg også vært sliten, men jeg tok fram chipsen og div slik at vi kunne kose oss, dårlig samvittighet fra i går.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Har også en treåring i trassalderen, han har meget selektiv hørsel, så innimellom eksploderer jeg totalt... Er ved termin nå, så håper det gir seg når minsten er ute... Får ganske dårlig samvittighet når jeg klikker sånn....
snart mor til 3 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 prøvd bæsjesangen??hehe... her måtte han få være med når pappa bæsjet samt at vi sang på bæsjesangen hver gang guttungen skulle prøve å bæsje på do. hoppet over pottesteget vi og gikk rett på do når vi avvente han. (han var 3 år) hva slags sang bæsjesangen er kommer veldig an på hvem som synger,da vi finner den opp etterhvert som vi blir lei av en sang..hehe.. vet ikke om det vil kunne funke for deg,men kan være verdt et forsøk? ellers så ville jeg nok lagt ungen uten dusj om pottegangen hadde gådd for tregt... dusje kan man gjøre imorgen tidlig og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå