Gå til innhold

Flere som har blitt "parkert" av legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å holde meg helt i ro - og jeg som var nesten helt i ro... har litt trøbbel med å igjen måtte be mannen min og de andre i slekta gjøre alt mellom himmel og jord for meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, delvis parkert av legen, men mest av meg selv da jeg får sterkt nedpress og stikninger bare jeg beveger meg litt. Legen undersøkte meg forrige uke, 32+3, og fant ut at jeg hadde helt myk livmorhals og ca en cm åpning. Er bare i uke 33+3 nå, så vil jo for all del ikke føde enda. Fødte i uke 36+4 forrige gang, så visste vel at jeg kunne komme til å føde for tidlig denne gangen også, men det får være grenser! Skulle så veldig gjerne klare å bikke prematur-grensa som er 37 uker. Det fulgte med såå mye pes på barsel avdeling fordi vi var noen dager prematur forrige gang, har ikke lyst til det en gang til, selvom denne gangen kommer jeg til å sparke godt fra meg til alle som jobber på barsel som slenger ut ulike synspunkter på hva man skal gjøre og ikke gjøre, tilsynelatende helt uten og kommunisere med hverandre. (Ullevål- stor barsel med mange ansatte!)

Huff, så var det med å ligge på sofaen uten å kunne gjøre noe som helst. Ganske frustrerende ja. Mannen min løper som et piska skinn mellom jobb, barnehage, handling, middag og rydding. (For å være ærlig har han nok ikke veldig vondt av å oppleve det :-D) Gudskjelov har vi familie som stiller opp og avlaster oss med tre-åringen, for ikke snakke om de siste innkjøpene til baby osv.

Synes ikke det er veldig vanskelig å be om hjelp, jeg gjør hva som helst for ikke å føde for tidlig, det er heller det at det er frustrerende å ligge å se på alt som hoper seg opp, og klare og ligge i ro i det hele tatt! Lykke til, godt å vite at vi er fler! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...