Mamsen med lillemor i magen Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg er 2.gangs fødende, og kommer til å bli satt i gang i uke 37. (Førstemann kom forøvrig vaginalt med sugekopp). Dere som har blitt satt i gang etter en vanlig fødsel, hvor lang tid tok det fra de satte deg i gang til babyen var ute? Jeg lurer veldig på om det kommer til å ta 2 timer eller 2 døgn... Vil det gå raskere med igangsatt fødsel for en 2.gangsfødende enn en 1.gangsfødende? Setter veldig pris på svar!
lille sprelle Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Er førstegangs og skal igangsettes. Har fått beskjed om at det vil ta lengre tid om man ikke er "moden". Da kan det ta inntil en uke, så spørs det da hvor "moden" man er når igangsettingen starter....
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Oki... hvor langt er du på vei når de skal sette deg i gang? Hos meg skulle jeg først få et ballong kateter satt inn, og gå med det en dag..neste dag skulle jeg komme tilbake og få modningspille... har egentlig aldri hørt om dette ballong kateteret, lurer på om det er vanlig?
lillemorell Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 kommer an på hvordan man blir satt igang,tror jeg. ble satt igang med 1`ste mann ,med drypp. var ikke moden. ca. 3.5 t. intenst, men fort gjort åltså.
Nostalgi Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 fikk modningsgele en gang da jeg ble satt igang med førstemann.. fra første ri til han var ute tok det 10 timer. (ble satt igang for å få rier da vannet var gått) tok ca 10 timer fra jeg fikk geelen til jeg fikk første ri.
magj Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Hvis du blir satt igang fordi babyen MÅ ut blir det keisersnitt hvis det ikke blir rier iløpet av 48 t el no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå