Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Og av og til på skjult nummer... 1. Ja, det er meg.. På min dialekt "Ja, det æ mæ"- Hvem dæ??? Ååårh, så mage som tar den!! 2. Hva skjer? samme personene som alltid spør om det.. Uten å si hei eller hvordan går det først... 3. Hvis du spør hvem du snakker med så svarer personen "andre enden".. TEIT... Har mange mange flere.. Normal høffelighet er vel å presentere seg med navn (om man ringer fra skjult) og spør hvordan det går osv før man begynner å bable villt?
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Når de ringer og spør etter "familien ...... (insert etternavnet til min mann, men ikke mitt etternavn)".
1stor1liten =) Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 enig i den første der ja, om de enten ringer fra skjult nummer eller fra et nummer jeg ikke kjenner og sier ,"hei det er meg"
mammatil2små Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 "Kor du e??" Ka det har med saken å gjøre?? Kor æ e???
3 blå Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 "Javel, er du hjemme?" Mmm, pleier det når jeg svarer på hustlf...
På vei igjen <3 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Jeg får ofte høre "Er det fru (mannens etternavn)?" Vi har ikke samme etternavn, men jeg gidder ikke forklare, så jeg sier bare nei, men jeg er ikke interessert.
Monajenten Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 "Ellers da?" Når folk ikke har noe spennende å si. Så legg på da vel, liksom.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2008 Åja... Ellers da?? hater den jeg også:-D har sikkert brukt den selv og noen få ganger da;-)
hit og dit Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 - Sov du? - Er du heime? (etter at eg har svart på hustelefonen) - Er du ikkje heime? (etter å ha svart på mobilen og visstnok ikkje på hustelefonen først)
Trebarnsmamma30 Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Mormor sier alltid: er det deg M....? Hver gang hun ringer meg på mobilen..hehe. Pleier jo å svare selv på min egen telefon:) Det gjør hun uansett hvem hun ringer til da...Så spør hun alltid om Kristina sover, uansett om klokka er 12 på dagen, 3 på ettermiddagen eller 10 på kvelden.. litt rart. Hun er jo ikke en baby som sover halve dagen lenger.. godt over 2 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå