Gå til innhold

Ting du hater folk sier når de ringer til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og av og til på skjult nummer...

1. Ja, det er meg.. På min dialekt "Ja, det æ mæ"- Hvem dæ???

Ååårh, så mage som tar den!!

2. Hva skjer? samme personene som alltid spør om det.. Uten å si hei eller hvordan går det først...

3. Hvis du spør hvem du snakker med så svarer personen "andre enden".. TEIT...

Har mange mange flere..

Normal høffelighet er vel å presentere seg med navn (om man ringer fra skjult) og spør hvordan det går osv før man begynner å bable villt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de ringer og spør etter "familien ...... (insert etternavnet til min mann, men ikke mitt etternavn)".

Skrevet

enig i den første der ja, om de enten ringer fra skjult nummer eller fra et nummer jeg ikke kjenner og sier ,"hei det er meg"

Skrevet

"Kor du e??"

Ka det har med saken å gjøre?? Kor æ e???

Skrevet

"Javel, er du hjemme?"

Mmm, pleier det når jeg svarer på hustlf... :)

Skrevet

Jeg får ofte høre "Er det fru (mannens etternavn)?" Vi har ikke samme etternavn, men jeg gidder ikke forklare, så jeg sier bare nei, men jeg er ikke interessert.

Skrevet

"Ellers da?"

Når folk ikke har noe spennende å si.

Så legg på da vel, liksom.

Skrevet

Åja... Ellers da?? hater den jeg også:-D har sikkert brukt den selv og noen få ganger da;-)

Skrevet

- Sov du?

- Er du heime? (etter at eg har svart på hustelefonen)

- Er du ikkje heime? (etter å ha svart på mobilen og visstnok ikkje på hustelefonen først)

Skrevet

Mormor sier alltid: er det deg M....? Hver gang hun ringer meg på mobilen..hehe. Pleier jo å svare selv på min egen telefon:) Det gjør hun uansett hvem hun ringer til da...Så spør hun alltid om Kristina sover, uansett om klokka er 12 på dagen, 3 på ettermiddagen eller 10 på kvelden.. litt rart. Hun er jo ikke en baby som sover halve dagen lenger.. godt over 2 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...