Gjest Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Barn gråter vanligvis når de blir forskrekket, eller hvis de har det vondt. Noen sier til meg at hvorvidt barn har det vondt eller ikke når de kaster opp kan vurdere ut i fra om de gråter eller ikke. Hvis et lite barn kaster opp og ikke gråter, da regner man med at den ungen ikke har noe særlig ubehag av det. Men hvis barnet gråter da har ungen det sikkert vondt. Fortell meg her hvor ofte har dere opplevd at barna deres har grått når de har kasta opp?
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Har to barn på 7 og 3,5 år...og har de oppkast så gråter de...sikkert ubehagelig og ekkelt for dem også:=(
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 gråter enda når jeg kaster opp, tror det er et signal for hjelp, for når man er mindre vil man bli trøstet og man tørker jo heller ikke spyet sitt selv når man er 7 liksom... *bare en teit kansje teori*
TussiLussi Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Gutten min gråt aldri når han kastet opp...men han hylgriner når han taper i spill - så da gjør vel det mer vondt for han da......
Tante Bassa Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 ÆRLIG TALT!!!!! Nå må du gi deg med disse spyinnleggene dine. Oppsøk hjelp.
Turid Laila Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Tror du virkelig folk holder telling på hvor ofte barna gråter ved oppkast?
Totettitett Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Min lille på litt over 1 år har kastet opp flere ganger, og han gråter ikke.
hallais Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Hvorfor i alle dager er du så opptatt av dette med å kaste opp?? Har sett flere innlegg fra deg om dette nå.. Du virker jo helt besatt av oppkast.. Må si jeg blir litt bekymret for deg... eller er det bare tull? Håper det siste for din skyld..
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Ingen kan da vel være så sykt opptatt at oppkast?? Hehe... I så fall er det sikkert mulig å skaffe plass til utredning på Gaustad?!? Så jeg tror dette bare er tullinnlegg...av den enkle grunn at det er så mange som blir irritert over disse innleggene og da får hun jo den oppmerksomheten hun vil her inne.
Krusemynthe Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Jeg bare lurer. Jeg har ikke lest så mange av innleggene dine, men i de trådene jeg har lest hisser folk seg endel opp fordi du (Nøffemor) alltid prater om oppkast. Og om de ikke kritiserer - så lurer de på hvorfor du er så opptatt av dette. Kan du ikke bare svare på hvorfor du er så opptatt av dette, så blir det litt lettere å ta innleggene alvorlig? Er det forresten noen tvil om at barn ikke liker å kaste opp?
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 du virker jo helt besatt av oppkast... trur alle inleggene jeg har lest av deg omhandler oppkast.
ani84 Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 Ho har det nok veldig moro når ho skriver alle disse innleggene tenker jeg:)hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå