Gå til innhold

Kvalme..mest de som venter jenter eller gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter gutt og spyr hver dag enda..er 32uker i dag.Men jeg er ikke kvalm.

Min vennine venter jente og er kvalm og spyr veldig.Hun mente at det var bare de som venter jenter som er kvalme og spyr en del.

Får ikke det helt til og stemme her jeg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter gutt, å ikkje vert kvalm elr spydd en eneste gang:) *bank i borde*

Skrevet

jeg var kvalm i noen uker i begynnelsen, men aldri kastet opp.... og venter jente :o) men ellers har formen vært kjempe fine :o)

Skrevet

var kvalm og kasta opp hver dag frem til uke 15 i begge svangerskap fikk jente sist venter gutt nå så ingen forskjell her.. veldig kvalm begge ganger..

Skrevet

Jeg var litt uvel de første to månedene med guttene, men veldig kvalm med oppkast med jenta de første 16 ukene..

Svangerskapene med guttene var veldig like men med jenta var det ganske forskjellig fra guttene. Blant annet så hadde jeg aldri halsbrann med guttene, men det hadde jeg med jenta like lenge som kvalmen varte. Med guttene ville jeg gjerne spise mye feit mat og la på meg godt begge gangene, siste gangen spiste jeg mer grønnsaker og frukt.

Skrevet

Jeg venter jente og har ikke vært kvalm en dag...:))

Gjenstår jo å se om d blir jente da, en uke igjen nå...

Skrevet

Fremdeles kvalm i 33 og har vært det nesten hele tiden. Venter jente. Har fått beskjed om at det er morkaka som bestemmer det der....

Skrevet

Venter jente.. har ikke sett no kvalme enda;) Heldigvis.. Er 36+2

Skrevet

hehe...det er nok veldig forskjellig ja...

spydde konstant sist gang når jeg fikk gutt..var aldri kvalm,kun spydde...

denne gangen venter jeg jente og har aldri vært så mye kvalm før...

har ikke kastet opp denne gangen,kun vært kvalm..hehe.. :)

Skrevet

Mange forskjellige svar her så det kan vel være noe i det lille sprelle sier at det er morkaka som avgjør dette.

Selv så venter jeg jente nr. 3 og har ikke plagdes med kvalme i noen av mine svangerskap. Jeg hadde mye halsbrann med mine to første og denne gangen er det ennå værre. Jeg er nå i uke 29 og er allerede i gang med min tredje pose med mandler, hehe:-)

Skrevet

venter gutt og kasta opp hver dag i en mnd og kvalm helt til uke 16. forrgie gang fikk jeg også gutt da var jeg bare litt småkvalm innimellom

Skrevet

Jeg har spydd siden dag 1, og venter jente, er i uke 31 nå... spyr fortsatt og er mye kvalm..

Skrevet

Kvalm og oppkast med første mann som var gutt, kvalm og oppkast med denne her som er nr4 og dette er jente. Helt tilfeldig det med kvalme og oppkast trur jeg.

Skrevet

Ikke kvalm verken med gutt eller jente!

Skrevet

venter jente, og jeg har vært dritkvalm nesten hele svangerskapet. kom plutselig i uke 8, og varte til uke 20. forsvant nesten noen uker, og kom gradvis tilbake igjen rundt uke 25. men jeg klarer å leve med det.

jeg har hørt det er de som venter jente som er kvalm. men, jeg tror ikke mye på sånt hehe. jentemager er visst runde og guttemager spisse; jeg får som sagt jente og har liten og spiss mage.. så tror nok det er mer individuelt enn som så.

Skrevet

Min førstefødte er gutt og jeg var kvalm i 3 uker.. Min neste blir ei jente og var kvalm i 3 uker der og gitt!! :) men jeg har også hørt at man er mer kvalm med jenter, men aner ikke jeg... :)

Skrevet

Var selv VELDIG kvalm og svimmel de 4 første mnd (kastet ikke opp), men etter det ga det seg helt. Venter jente :)

Skrevet

Jeg har snart to gutter, og begge gangene var jeg kvalm og kastet opp i flere mnd. Huff, er glad det stadiet der er over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...