Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 bordpynt,fotograf, takkekort ol hvor mye alkohol å ca pris må man regne med til festen? (ca 100 gjester, har lyst til å ha fri bar) hva er vanlig å servere i baren?
Hvitkløver2020 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 vi hadde fri bar.... det gikk en del ja!! Cognac`en ble tom først, Hadde bare 5 flasker... det koster jo masse så man må jo bare bestemme seg for noen slag man skal ha!! Vi hamstret ei stund på forhånd, i Sverige og fikk folk til å kjøpe med til oss når de var utenlands=) 3 litere med vin hadde vi også, vinkarrafler hadde dem på lokalet som vi leide!! Lykke til=)
Arb.ledig husmor Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Bordpynt vet eg ikkje. Til fotograf har vi fått ei som vi kjenne, vet enda ikke hvor mye ho vil ha. Takkekortene lager vi selv, så vet heller ikke der hvor mye som skal til.. Vi skal ha bonger, 2 bonger til per pers. Vi skal ha festen på et hotell da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå