Gå til innhold

ang den derre sykehusbagen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en følelse av at de fleste har planer om å dra med seg halve inventaret hjemmefra for et par dager på sykehuset...

tenker på alle de som skal ha med matpakker, frukt, sportsdrikker og ekstra skift og tannbørste til pappaen.... så bor de kanskje bare 10 min unna sykehuset...

med mindre fødselen drøyer leeeenge så har verken du eller pappaen særlig behov eller lyst på mat og greier... ser for meg de som trur de kan ligge å spise matpakke mens de presser ut ungen.

å intimvask er egentlig ikke no å ta med seg... tenk deg såpe i et sår... ting er IKKE som de var før fødselen der nede de første dagene på sykehuset...

puh.... litt hormoner i sving her ja.....

-HORMONELLA-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei med de som får lange fødseler vet jo ikke om det på forhånd. Jeg hadde en 2,5 døgns fødsel der vi i begynelsen var inn og ut av sykehuset før vi var de siste 8 timene på sykehuset. Da var mannen veldig glad for maten og drikken vi hadde med. Jeg klarte kun å drikke vann.

Alle må da kunne ta med det de vil selv om du kun tar med deg papirene og tannbørsten.

Skrevet

Vi har brukt å fått mat og drikke på sjukehuset, og mannen har vært i kiosken og kjøpt div + aviser. Det er ikke plass i skapet som hører til sengeplassen din til å ha med deg så mye. Jeg har ikke med meg hjemreiseklær til meg og babyen engang, Det får mannen komme med når vi skal hjem. Vi bor en times kjøring fra sjukehuset.

Skrevet

Jeg hadde god plass til bagasjen selv om jeg delte rom med to andre. Var ikke skap ved min seng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...