anette staiiiiii Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Nå har vi i mangen dager diskutert flytting til min hjemby,noe jeg vil og må,har alltid flyttet etter gubben i alle år vi har vært sammen,men nå sitter jeg på ett sted jeg ikke er lykkelig,og vil nærmere min famile og venner,men han sier det ikke kommer til å skje att han flytter dit,er to år til snupp begynner på skolen. hva gjør vi da?bryter opp sånn uten videre?jeg har argumentert for og i mot,men ender opp med att det er dette jeg vil,og han motsatt.Syns det er fryktelig trist for vi har det veldig bra sammen.uff,dette som skulle bli en kose kveld ble en trist en,aner ikke mine arme råd,men kommer nok til å flytte for jeg trives ikke her og savner alle mine.
Mamma Mirabell Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Vanskelig det her... Hmmm du har jo flyttet til det stedet dere er nå så da har du på en måte sagt ja til dette en gang i tiden og han har derfor litt "rett" at dere burde bli boende.. dere har jo bosatt dere der med barn.. Lurt å tenke på sånne ting før man får barn.. Hmmm siden du har vært med på å prøve å bo der han vil bo og gitt det en real sjanse burde jo han oxo gjøre det samme med deg på "ditt" sted... Som du skjønner aner jeg ikke hva jeg ville gjordt.... Lykke til i alle fall!!!!
anette staiiiiii Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 For å si det sånn vi har flyttet 4 ganger de 5 gangene vi har vært sammen,fordi han har en fiks ide om att firmaet går bedre der og der,men ikke på mitt hjemsted. nei jeg står fast jeg og,aner virkelig ikke,bortsett fra att jeg kommer til å flytte hjem,jeg kan ikke sitte på ett sted der jeg mistrives,og tro meg har prøvd å passe inn her.
Mamma Mirabell Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 uff ja syns det er småbarnslig av samboern din å ikke prøve først,ikke dømme det påforhånd...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Her har vi det noenlunne likt. Men her er det JEG som er vanskelig da. Vi bor på min hjemplass, og han har hele tiden tutret om at han vil vi skal flytte nordover (180 mil). Det kommer ikke på tale for min del. Jeg prøvde å bo der oppe før vi fikk barn, og kan ikke tenke meg å bo der oppe med barn. Hvis han på død og liv vil flytte oppover, så blir det ALENE, uten meg og barna. Så jeg kan faktisk skjønne mannen din jeg. Selv om jeg ikke vet grunnen til at han ikke vil flytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå