baby06+08*lykkelig* Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg og min kjære er bort fra hverandre hele påsken og enda noen uker til......så har så lyst å kjøpe et sånt stoooort påske egg til han og fylle det med div godsaker...men hva?? Trenger litt tips!! Det blir jo noe påskegodis da såklart....så slenger jeg oppi gule bjørn børg boxere hvis jeg finner...men det er et stor egg så trenger mer, hihi....
nitusa Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 husker at eg fekk ei bok og eit par dvd-er av mannen min oppi påskegget i fjor. så viss han liker å lese, kan du jo legge ei god krim bok oppi?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Fikk så lyst til å fortelle: Venninna mi fikk en forlovelsesring i sitt egg! Sier ikke at det er det du skal gi ham, men syntes bare det var en arti vri på et frieri :-)
snart mor til 3 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 har litt lyst til å finne på noe slikt selv... tenkte å kjøpe et stort egg og fylle med mye rart... tenkte blandt annet å skrive noen små søte kort for hver dag i påsken.. men nå er vi ilag da hele påsken... har bare lyst til å gjøre ett eller annet for han.. sånn bortsettfra å bære fram barnet hans altså..hehe ;-)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Spill kan være fint dersom dere skal være sammen i påska (fks. yatzy, kortstokk). Hva med sudoku? Ellers kan du jo kjøpe et manneblad til han (Vi Menn, Illustrert Vitenskap e.l.) =) Hvis han skal fiske i påska kan du kjøpe fiskekroker! Eller kanskje kinobilletter for dere to til en ettermiddag etter påske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå