Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først på trening og så på shopping :) :) woohoo...

Skrevet

Jobbe og studere også leike i snøen med ungane ;-)

Skrevet

Pakke kofferten, for på søndag reiser vi til Tenerife med våre to skjønne sønner på snart 2 år og 4 1/2 år.

Gleder meg!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Skal i veien og kjøpe 2 bursdagsgaver, vesla skal i barnebursdag til ei i bhg på søndag. Og i morra skal vi i bursdag til ei venninne på ettermiddagen:-)

Skrevet

jobbe...... :)

Skrevet

Littegranne sjalu her, ja! Jeg vil også til syden!

(Har du plass i kofferten til en blindpassasjer?? Søte snille??)

Vi skal gomle kaker (bursdagsfeiring) og daffe ... grei lørdag det ;-)

Skrevet

hehe, ja det hadde vært gøy det :-))

Kos dere masse med bursdag i morgen.

Skrevet

Vi skal se på starten av Finnmarksløpet. Så regner jeg med vi skal en tur på markedet, på biblioteket, og på besøk på ettermiddagen. :o)

Skrevet

Vet faktisk ikke enda....

Skrevet

Rydde og vaske litt

Ut å leke med gutta på 1 og 3 år.

Trene

Så kommer datteren til mannen min og skal sove over på kvelden........

Skrevet

Jobbe fra 7.30-15.00.. Så når jeg kommer hjem skal jeg bake tre kaker - bursdagsfeiring på søndag...

Skrevet

dra å se starten på finnmarksløpet:))

Skrevet

løpe og trene pilates, også skal jeg ingen ting resten av dagen.

Skrevet

jeg har bursdag i morgen.. men skal ikke feire før søndag ettermiddag. da er det kaffeselskap med slekta...

men dattera vår skal i prinsessebursdag i morgen, så jeg skal nok være med der... og før det må vi kjøpe pakke til den bursdagsjenta...

ellers lite planer.. må vel bake litt før søndagen tenker jeg..

Skrevet

Klippe meg, shoppe bursdagsgave, i akebakken hvis mini blir i bedre form, hvis ikke så blir det film og ettermiddagskos med ungene..

Så skal jeg stelle meg, og dra på fest:D

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin dag:)

Skrevet

Vi skal ha planleggningsdag i barnehagen i morgen...

Så det tar nok hele dagen:o(

Skrevet

Far skal gå skirenn, så er aleine med ungene. Har lova storegutt en tur i skogen, så får ta vesla i bæreselen hvis været er ok. Hun har ikke så mye tålmodighet i vogna, dessuten er det litt kronglete med vogn der storegutt har lyst til.

Skrevet

Blir nok hjemme og slapper av.Kansje en sykkel tur med gutten.Gubben jobber..Blir nok en kose dag

Skrevet

Passe bestekompisen til eldstegutten. Ellers skal vi vel bare slappe av tenker jeg :)

Skrevet

Skal til søstra mi, leke med barna.

Så skal vi spise grøt, og gå ut på lekeplassen.

Vente på at datteren til søs mi våkner også skal vi spise pizza til kvelds før vi reiser hjem hit :)

Gleder meg =)

Skrevet

Skal på dag vakt (08-15). Etter det tar vi det som det kommer. Ser været litt ann.

Skrevet

Skal ta en bytur med mamma og lillegutt. Så skal sambo, pappa og lillebror komme etter for å spise sammen med oss på egon:)

Om kvelden skal jeg og sambo ha orntlig kjæreste-kveld. Med ost, kjeks og rødvin;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...