Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Mente jeg hørte hun sa at man kun trenger meglingsattest for å få utvidet barnetrygd, men ikke for å få os.. Stemmer det, eller har jeg missforstått helt? Og vet dere hvilken dokumentasjonjeg må ta med for å få stønad til barnetilsyn? Holder det med giro fra bhg?
<3LillePrins<3 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 hei! det med barnehage vet jeg ikke dessverre, men jeg søkte bare om dobbel Barnetrygd på papiret jeg fikk av de, uten noe annen dokumentaksjon så det trenger du nok ikke du heller
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Det stemmer nok det ja. Trenger kun meglingsattest for utvida barnetrygd. For å få støtte til tilsyn må du få ein attest fra barnehagen. Dei har slike standardattester dei skriver, så du seier bare til dei kva du trenger.
RachaelRay Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Når jeg søkte på stønad til barnetilsyn, leverte jeg bare med en kopi av barnehageregninga sammen med søknaden
nickoline og supermann Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 var på mekling onsdag. tror det stemmer ja!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 det stemmer med meklingen og stønad til barnetilsyn. det er den ensete stønaden man trenger meklingsatest for å få. diskriminerende som F mot bostedsforelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå