Gå til innhold

Hvor mye sex har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor langt har dere kommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sex nesten hver dag. Jeg er i uke 32 :)

Skrevet

Ikke mye, jobbet lenge med å ha hvertfall 1 gang pr. uke, men nå går det fort 2 uker mellom har jeg finni ut. Er nå 37+2

Skrevet

Uke 31, har sex hver eller annenhver dag. Jeg er sykmeldt og når jeg går hjemme alene må jeg ofte ta saken i egne hender om dagen også: lysta er upåklagelig, altså.

Skrevet

Ca 3 ganger i uka, kunne gjerne hatt mer for min del!!! Hver dag omså!!

Er bare 26 uker da...

Skrevet

haha!! stakkar mannen min - og stakkar meg!! Jeg tror ikke vi har hatt sex mer enn to ganger etter jul... Huff.. må ta oss sammen. Merkelig nok så gjør det ikke så mye. Er så trøtte begge to. Jeg føler meg ikke særlig sexy for tiden (36 uker på vei) og jeg tror mannen min synes det er litt rart å ha heftig sex når babyen ligger cm fra staken...:) hmm.. noen tips for at lysten min skal øke? Skal nok lure mannen min viss jeg først kommer i stemning:)

Skrevet

uke 34 og her er det null niks og nada! :P

Skrevet

pga bekkenløsning fra helvete så blir svaret: nesten ikke i heletatt..

men ikke lenge til babyen er ute nå, å håper jeg blir såpass fort fin igjen etterpå at vi slipper å vente lenge med å komme til gamle trakter igjen ;)

uke 31

Skrevet

Hei

Vi har nesten ikke sex vi heller for tiden, typen min vegrer seg litt. prøver å forklare ham at d ikke er noe skadelig for barnet.. for han har sagt han har trodd d ikke har vært bra å ha sex. men jeg begynner å tro at han ikke synes det er like ok å ha sex når magen min er stor.. tror grunnen ligger der. Han forteller meg likevel hvor sexy jeg er og at d er kun magen som har blitt stor, og at jeg er slank ellers. tror han sier dette for å "glatte" over d han føler med sexbiten..

Skrevet

Hver dag! og det har vi hatt hele svangerskapet.. Er 36+2..

Skrevet

En gang i uken - men da må jeg ta initiativet... Jeg har vel alltid hatt litt mer lyst enn mannen men, men nå i graviditeten er han virkelig blitt laber. Jeg følte meg veldig såret og avvist en god stund - at han ikke syns jeg var attraktiv med stor mage var jo ikke særlig kjekt å tenke på, og jeg har vært engstelig for at det kaskje fortsetter slik etter babyen kommer. Men vi snakket ut om det, og han syns bare det er så rart med baby i magen - han elsker meg like mye, og han har også vært veldig flink i det siste til å vise meg hvor glad han er i meg på andre måter enn sex. Det viktigste for meg er å få kos og kjenne at vi elsker hverandre. (Tar vibratoren fatt iblant også, da...) Og jeg har jo lest om at MANGE menn har det slik.

Men jeg insisterer nå på sex en gang i uken i hvert fall. Ikke det at det er så veldig fabelaktig sex for å være ærlig, men jeg tenker vi bør nå ha NOE så vi ikke helt kommer ut av det...

Skrevet

litt varierende, kanskje 3-4 ganger i uka? noen dager er det hver dag, andre ganger går det 3-4 dager mellom. er i uke 35.. har aldri pleid å hatt så mye sex før, så er som før egentlig.

Skrevet

Her er det lite sex, i hvert fall hvis sexen skal være samleie. Samboeren min fortalte at både han og bestekameraten syntes det var litt perverst å ha samleie med gravide kvinner. Det hadde visst ikke noe med oss å gjøre, men at begge følte at de også hadde seg med babyen.

Skrevet

Til anonym over her: Huff, så umodent sagt av samboeren din og kameraten hans.. "ha seg med babyen". Blærgh.

Skrevet

Ja dette reagerte jeg på også. "ha seg med babyen." Heldigvis er ikke samboeren min sånn. Vi er veldig forelska og glad i hverandre. men vi har ikke så ofte sex, kanskje 1 gang i uka... Jeg er alltid så sliten om kvelden...

Skrevet

Jeg er i uke 35 og vi har ikke hatt sex siden før jul. Mannen min synes det er ubehagelig med babyen som er "med."

Skrevet

Hver dag de siste to ukene, nesten... og før det nesten ingenting hele svangerskapet. Mannen min er alt for hensynsfull... og prøver seg ikke engang om han ser at jeg er sliten. Men nå har han fått klar beskjed om å bare nyte det faktum at spermen hans gjør en god jobb der inne, og det funker fint for oss begge!

Skrevet

Er straks på termin, forresten.

Skrevet

jeg er i uke 35+2 å har hatt sex hele svangerskapet.

var lite i begynnelsen pga kvalme å det som hører til d.

men nå har vi vel sex ca 5-6 ganger i uken om ik mere:)

Skrevet

Jeg kan forstå at dere opplevde samboeren min som umoden utfra måten jeg skrev dette på. Slik opplevde imidlertid ikke jeg det. Utsegnet var en del av en lenger samtale der vi snakket om sexlivet vårt. Samboeren min er utrolig kjælen, kysser, klemmer og koser hele tiden, men den siste tiden har han ikke ville hatt samleie. Da vi snakket sammen fortalte han at sist vi hadde samleie, kunne han kjenne babyen hele tiden. Derfor følte han at babyen var med på det, og det opplevde han som ubehaglig. Han syntes det var vanskelig i forhold til meg at han følte det slik, var redd jeg skulle føle meg avvist og at han ikke likte meg lenger. Så han hadde spurt kameraten sin hvordan han opplevde det da kona hans var gravid. Det var da kameraten hadde kommet med det utsegnet jeg refererte, og samboeren min hadde opplevd det som at det var flere enn han som syntes det var vanskelig med samleie på slutten av en graviditet.

Skrevet

varierer litt, men alt fra 4-7 ganger i uka. hadde en periode i 1. eller 2.trimester hvor jeg ikke klarte tanken på sex i noen uker, så det ble det litt slapt. men ellers har vi hele tiden hatt sex hver dag før jeg ble gravid.

Skrevet

uke37 nå forresten:) håper også at sexen skal sette i gang fødselen etter hvert, hehe.

Skrevet

Ingenting :-(

Er i uke 32+3 og med kort livmorhals, så sex kan føre til fødsel.. Ikke ønskelig enda for vår del.. Vente litt til...

Skrevet

Uke 42... ingen sex. Altfor vondt. Før det ca.1 gang uka fra uke 34.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...