Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Slo den no' saerlig an borti Junaiten mon tro?
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Well, Heleeuuu Dahlings! Borat var faktisk en stor hit her borte! Det virker som om ikke alle forsto hvor grundig det ble gjort narr av nasjonens mange ..underfundigheter, men heller lo av han derre tullete utlendindingen som ikke forsto noen ting. Også den rare badebuksa, da gitt! Filmen har hittil tatt inn nesten det tidoble av hva produksjonen kostet her i landet alene, så det var lønnsomme greier! Vi har ingen nære venner som er veldig konservative, så jeg kjenner dessverre ikke til reaksjonen fra slike leire. Det var nok flere i filmen som satte den frityrstekte Snickers'en i halsen da de oppdaget at 'the tables were turned', og at den dumme utlendingen faktisk var en komiker fra England, etter søkmålene å dømme som kom i kjølevannet av filmens utgivelse. Kremt. Dette har vært nok en avhandling fra
Ikkelektuell Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har sansen for avhandlingene dine, ms B! Jeg fikk lyst på Snickers nå - au natural, vel å merke. Det er bare på lørdager vi freser i gang frityren her i gården.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Så morsomt! To sjeler- en tanke (minst)! Se den nye innlegget jeg skrev til den i egen tråd, you dirrty, dirrty grrrl! Kneggo.
Ikkelektuell Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 He he, jeg trodde faktisk du skrev det nye etter å ha lest det jeg skrev her! Snedig.
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 Det var det jeg mistente, Tajola, at de lo av "den dumme utlendingen som ikke skjöner noen ting!!", desverre. Jeg likte spesielt da han sang "Kazakstan is the best country in the world, all other countries are ran by little girls" med den amerikanske melodien. Og middagen hos den fine familien!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå