Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å logge meg inn!!!

Hei alle sammen! Jeg har savna dere;-)))

Har en skikkelig ustabil maskin, skal til å flytte, så gidder ikke styre med å bytte abonnement eller maskin eller noe, trenger tiden til å pusse opp enda et rom;-) Hver gang vi begynner på noe nytt, kkommer vi på flere ting som vi burde gjort mens huset likevel står tomt. -Men nå begynner jeg å bli lei. Dessuten har vi konfirmant til våren, så vi må vel begynne å komme i orden. Det eneste som irriterer meg, er kjøkkenet. Skulle ønske jeg hadde ubegrenset økonomi, da hadde jeg pussa opp det også. Jaja. Overflatiske tanker;-)

Hadde det forresten superduperfantastisk i Afrika;-) Drar tilbake NÅR det skal være. Ja takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kos å se deg igjen... Huppetutter og struttepupper???

Btw. Hvilket fotoapparat har dere? Så på bildene fra Afrika og de var kanonfine:o)

Skrevet

Aner ikke. Det er gubben sine bilder, gubben som har knipsa. Sånt han gjør.

Det er et nikon, det kosta hele ferien i 2007.

Takk. Skal overbringe skryt. ;-) Ser du hvor kjekt vi har hatt det???

Skrevet

hej frøcken...long time no dib, fint at du er tilbake igjen :-)

Skrevet

Kan jeg ønske meg Nikon til bursdagen min? Selv om det koster en ferie....

Ja jeg så hvor fint dere har hatt det, ble forelsket i barna dine pga fine bilder:o)

Blir man fotogen med et slikt kamera? Jeg trenger det...

Skrevet

Oh, du er så vacker at... Men jeg vet jo ikke om din gubbe har et flott kamera også;-DDD

Ja, ungene mine er fine på bilder, men etter en sykedag med tørking av snott og spy, og en tenåring med lunte på null millimeter... What can I say? Det er godt de er i seng!

Skrevet

Kameraet vårt er til 3 gangs forhør hos rep.mannen, jeg krever kjøpet hevet og nytt kamera, mannen min er litt ambivalent. Muligheten er stor for at ting går min vei ( slår man i bordet med kjøpsloven går alt den riktige veien!)

Jeg vil ha digitalt speilrefleks!!!! (tror faktisk jeg får det etter mitt siste krumspring i fotobutikken m/ kjøpsloven i min hånd!)

Bør jeg ta "Åsgårdsreia" som mellomnavn?

Skrevet

Synes ikke Åsgårdsreia passer så godt på deg.

Ville også krevd kjøpet hevet etter 3. rep.

Jada, digitalt speilrefleks med egen mor-klarer-selv-innstilling. Mitt eget er et veske-størrelse snertent et, som tar bilder som passer for meg, bortsett fra at det er treigt på snap-shots.

Skal jeg spørre hva slags nikon når jeg ser ham? Han er på huset og jobber. Jeg vet hva det kosta, med linser og sånt, men jeg tror jeg får dyskalkuli om jeg må skrive det her eller andre steder. Er du villig til å ofre en ferie for å få fine feriebilder, liksom?

Skrevet

Tack begge to. Jeg er nok bare innom på besøk;-) Men det er koselig, ja.

Skrevet

I PMS- Mood så er jeg Åsgårdsreia!

Vårt rep.kamera er veskestr. men nå trenger jeg sekkstr! Må ta ordentlige bilder..... dagen i dag kommer aldri igjen:o)

Mannen i huset har dysleksi, holder det? Heter kamera D40?? (Eller noe sånt noe?)

Jeg ofrer alt for gode bilder av Flisa (og meg!)

Skrevet

jeg syntes helt klart at et digitalt speilrefleks med både et fantastisk teleobjektiv og en grom vidvinkellinse samt diverse filter helt klart er verdt å ofre en ferie for, det går an å reise på hytta et år....sukk og drømmer om....

Skrevet

Som dere sikkert leser mellom linjene, så syntes ikke jeg at kamera' var verdt en ferie, vi var invitert i bryllup og greier, men... Vi bytter på. Denne gangen var det jeg som vant, så jeg skal prøve å slutte å klage og syte;-D

D 200

Noe bedre enn D 40... Og mye dyrere.

Du bør i tilfelle kjøpe D 40 x, for den har større oppløsning. Sitat slutt.

Skrevet

Smiger gets you all the way;-)

Skrevet

Dama på nett til kvinnedagen - det er saker det!

Skrevet

Koselig å se deg her igjen, lilja - du har vært savnet...

:-)

Skrevet

He he he;-)

Det var da svært!

-Og her er jeg igjen. Mitt triste liv, med pc på fanget på lørdagskvelden.

Skrevet

Æ'rre no' galt med det også nå, hæ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...