Gå til innhold

fikk krykker idag!!!!! auuuu.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da var nytelsen min over, nå tok bekkenløsninga over og komanderte meg ned i senk....

har ligget å grått i ei uke nå, klarer ingenting lenger- vont å sitte,ligge,gå,stå, bare være meg selv er vont....

har ikke sovet ei natt siden forrige torsdag!!!

tok derfor kontakt med lege idag, jooooda bekkenløsninga va ille kunne han fastslå, fikk krykker og streng beskjed om å sitte i ro til jeg fikk tak i fysioterapeut....

ingen ledige fysioer heller, så jeg må bare bite tenna sammen.....

sitter nå i sofaen med ispose på ryggen og syns synd på meg selv denne fredags kvelden!!!!

god helg damer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg! Jeg føler med deg. Jeg har begynnende bekkenløsning selv, men greier å gjøre småting hvis jeg hviler nok innimellom. Men det høres utrolig vondt ut slik du har det nå! Håper virkelig du får hastetime hos fysioterapaut fort!!

God bedring!

Skrevet

lille luna: hva gjør du når du hviler??

ligger du eller sitter du?

hvordan isåfall??

Skrevet

Huff, det der er så kjipt!! Jeg har det på samme måte som deg og vet det er vondt!!

Følte ikke jeg fikk mye hjelp av fysioen her jeg bor, han bare "pjusket" meg på låra..., De to siste ukene har jeg gått til kiropraktor og nå har jeg fått sovet godt hele uken:)

Når det er så vondt så er det ikke enkelt å slappe av fordi man spenner musklene, men jeg syntes det var godt å ligge på siden med en god pute mellom beina og en varmepute/flaske i ryggen. Har også vert godt å lagt på masse puter, bygget opp bak ryggen, litt på skrå(ikke enkelt å forklare), varmepose her også.

God bedring, håper fysioen din vil vere til hjelp!!

Skrevet

Vil anbefale akupunktur på det sterkeste! Det har hjulpet meg veldig! :-)

Skrevet

Dette høres IKKE ut som bekkenløsning men bekkenlåsning som jeg slet med i sist svangerskap, syyyykt vondt.

Hva skal dere med en fysioterapaut når dere har så vondt i bekkenet...de kan massere, hjelpe deg å trene, er du heldig så har dem akupunktur....ellers er det lite dem kan gjøre...og dagen etterpå sitter du der med de syke smertene igjen...

Krykker joda greit for bekkenet der og da men kan love deg at du får vondt mellom skuldrene etterhvert....og det svekker bekkenmusklene slik at du får verre bekkenlåsning

Dropp fysioterpauten, kom deg til manuellteraput eller kiropraktor og så rett til en akupunktør som kan sakene sine!!

Jeg går selv til akupunktør og kiropraktor.....kiropraktoren løser opp bekkenet og korsryggen, akupunktøren setter nåler for å øke blodsirkulasjonen og få musklene til å slappe mer av...

men har du allerede låsninger vil ikke smertene gå bort før kiropraktoren løser dem opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...