Gurine Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Har ikke testet så grundig før jeg, men i dag er første gang jeg har fått noe utslag i det hele tatt. Men streken var nok bare halvparten så sterk som kontrollstreken. Vet at det da står at den er ugyldig men.. I følge eggløsningskalendere som tar utgangspunkt i 28 dagers syklus, så skal jeg jo ha eggløsning i dag. Har hatt mye el-slim tidligere i uka, som nå er på tur til å bli borte. Er det flere som bare har fått svakt utslag på disse billig-testene, og hatt eggløsning denne dagen?
Babyønske �� Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jepp, brukte disse en syklus og fikk aldri helt sterk strek. Men hadde alle tegn på eggløsning, så er ganske sikker på at jeg hadde det den dagen jeg selv antok jeg hadde det. Brukte CB digital syklusene etter og fikk positivt på antatt dag, hver gang. Er mange som ikke får utslag på billigtestene, så de er nok ikke de beste eggløsningstestene
lykkelig78 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har også hatt veldig dårlig utslag på disse testene. ble litt bekymret, men fikk tatt blodprøve hos lege og fikk bekreftet at alt så greit ut. Legen sa at det kunne bety at jeg hadde lite av det hormonet som slår ut på el- testen. Prøvde også andre tester, men hadde lite utslag på alle. Vi går utfra at jeg har eggløsning når den er sterkest, selv om den ikke får fult utslag. Jeg har endel el smerter, så det stemmer nok veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå