nåerdetmintur:) Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg tok en test på onsdag, og den var positiv i tre minutter før streken sakte, men sikkert forsvant. Denne testen var romtemperert. tok en ny test dagen etter og denne testen var veldig negativ:(, men denne testen hadde ligget på soverommet og der har vi vinduet oppe hele døgnet så den var veldig kaldt. Kan det ha noe å si? Så senere at det sto på pakka at testen skulle ha romtemperatur når man testen.. Tør ikke glede meg over den positive testen som kun hadde en strek i 3 minutter..
isprinsessan Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jeg vet ikke om romtemperatur kan påvirke svaret. Du må nok bare ta en ny test for å se hva den viser. Nå er det jo gått noen dager siden også, så er du gravid burde den jo vise det. Önsker deg lykke til jeg:-)
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Hmm, vanskelig å si, men det hørtes noe negativt ut. Anbefaler å ta CB digital, da får man svaret uten å måtte tyde.
Lykken_er_tre Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Brukte romtemperert test jeg.. Gikk rett fra apoteket og tok testen på ett kjøpesenter av alle ting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå