lilleluna7 Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Lurer på om noen har fått noe løs mage av de?? Og om dere føler dere oppstemt og energiske? Har økt dosen til max nå. Magen er noe løs, og føler meg skikkelig kvikk...! Rart...
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 hhmmm... ikje merka noe til det nei.... har gått på max siden uke 33 er i uke 38 nå.... merker ingenting til at jeg går på kapslene )
BabyBoy87 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Jeg tar også disse kapslene, har ikke merket noe spesielt. Men hvor mye er max dose? Jeg tar 2 om morgen og 2 om kvelden..
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Max dose er 6 til dagen..... så jeg tar 3 om morgenen og 3 om kvelden ) + Jeg drikker 2-3 kopper med bringebærbladte til dagen.... )
Gemini77 Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Hvilket merke har du? På min står det 1-2 om morningen og 1-2 om kvekden. Og det anbefales IKKE å overskride dosering. Og det gjør du jo til de grader hvis du drikker teen i tillegg...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Det står du er fødeklar, så da er vel terminen veldig nærme? Kan det være at hodet har festet seg? For da er det flere som får masse energi, og nærme fødselen er det fler som blir løse i magen...?
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Oj, nå blir jeg nesten litt flau her jeg sitter, for disse greiene her har jeg seriøst ikke hørt noooe om... Si meg, kjøper man dette på helsekost, og hva er liksom prisen på herre...? Virker som det er noe ALLE tar mot slutten, bare jeg som er helt fjern og ikke fått med meg det vidundermiddelet her tro...?!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har hørt om det - men ikke brukt det - så det er flere enn deg som ikke bruker det! Brukte det ikke sist heller. Ingen jeg kjenner har brukt det, men har lest mange her inne bruker det.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Har heller ikke brukt det, og skal ikke gjøre det.
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Har ikke hørt noe om å ta slike ...er det sånn man tar mot slutten?hva er det godt for og hvor får man dem?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 de styrker livmoren og skal hjelpe deg til en lettere fødsel, at du ikke skal revne så mye. lurt å ta det etter fødsel også for å hjelpe livmoren å trekke seg sammen igjen;) selges på helsekost for under 200-lappen.
BabyBoy87 Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 Solaray heter de. Ja, det står 2-3 tabl 2ganger daglig. Kanskje jeg skal oppgradere til 3 tabl morgen og kveld da... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå