Gå til innhold

Bringebærbladkapsler - igjen.......!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har fått noe løs mage av de?? Og om dere føler dere oppstemt og energiske? Har økt dosen til max nå. Magen er noe løs, og føler meg skikkelig kvikk...! Rart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hhmmm... ikje merka noe til det nei.... har gått på max siden uke 33 er i uke 38 nå....

merker ingenting til at jeg går på kapslene :o)

Skrevet

Jeg tar også disse kapslene, har ikke merket noe spesielt.

Men hvor mye er max dose? Jeg tar 2 om morgen og 2 om kvelden.. :)

Skrevet

Max dose er 6 til dagen..... så jeg tar 3 om morgenen og 3 om kvelden :o)

+ Jeg drikker 2-3 kopper med bringebærbladte til dagen.... :o)

Skrevet

Hvilket merke har du? På min står det 1-2 om morningen og 1-2 om kvekden. Og det anbefales IKKE å overskride dosering. Og det gjør du jo til de grader hvis du drikker teen i tillegg...

Skrevet

Det står du er fødeklar, så da er vel terminen veldig nærme? Kan det være at hodet har festet seg? For da er det flere som får masse energi, og nærme fødselen er det fler som blir løse i magen...?

Skrevet

Oj, nå blir jeg nesten litt flau her jeg sitter, for disse greiene her har jeg seriøst ikke hørt noooe om... :o

Si meg, kjøper man dette på helsekost, og hva er liksom prisen på herre...? Virker som det er noe ALLE tar mot slutten, bare jeg som er helt fjern og ikke fått med meg det vidundermiddelet her tro...?!

Skrevet

Jeg har hørt om det - men ikke brukt det - så det er flere enn deg som ikke bruker det! Brukte det ikke sist heller. Ingen jeg kjenner har brukt det, men har lest mange her inne bruker det.

Skrevet

Har heller ikke brukt det, og skal ikke gjøre det.

Skrevet

Har ikke hørt noe om å ta slike ...er det sånn man tar mot slutten?hva er det godt for og hvor får man dem?

 

 

Skrevet

de styrker livmoren og skal hjelpe deg til en lettere fødsel, at du ikke skal revne så mye. lurt å ta det etter fødsel også for å hjelpe livmoren å trekke seg sammen igjen;) selges på helsekost for under 200-lappen.

Skrevet

Solaray heter de. Ja, det står 2-3 tabl 2ganger daglig. Kanskje jeg skal oppgradere til 3 tabl morgen og kveld da... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...