Gå til innhold

Tips ang sykehusbag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom hjem fra sykehuset i dag og hadde pakket altfor mye!! Inn på vaskerommet gikk kun 1 truse, 1 bh, 1 t-skjorte, 2 par sokker og 2 kosebukser + en babypysj. Det som må tilbake i skapet er 3 singleter, 4 t-skjorter, 1 kosebukse, 1 pysj-bukse, 1 innejakke og div. bøker/blader etc. På sykehuset var nattskjortene helt geniale og deilige å bruke, og ikke minst praktiske mtp amming, og så brukte jeg nettingtruser og bind fra føde/barsel. Kunne tatt med èn ekstra pysj og et par bodies til baby og heller kuttet ned på alle toppene til meg. Tips: ta med øretelefoner til en evt tv over senga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge var du på sykehuset??

Ellers, veldig greit å få vite hva som faktisk blir brukt :-) takk for tips!

Skrevet

men du hadde jaggu pakket drygent mye klær også da. har selv pakket kun et skift til meg selv og to til baby.

Skrevet

Betre å ha med for mykje enn for lite. Det er lett å blø gjennom, og det er lett å få melke-lekkasje. Eg pakke med tanke på 3 dagar sist, og hadde dermed berre med eitt skift til meg, og ingenting til sambo. Det vart litt komplikasjonar med babyen, så vi vart verande på sjukehuset i 3 veker, og sambo måtte få slektningar til å komme med kle til han dag 2 då vi vart sendt til regionsjukehuset, og ikkje bare kunne stikke heim att ein tur.

Så denne gangen pakkar eg for ei veke, og tek med kle til sambo også. Det meste kan jo ligge i bilen, så kan vi ta det med viss vi evt vert sendt vidare denne gangen og.

Skrevet

Vi ble på sykehuset lenger pga baby måtte få litt medisiner på inntensiven. 9 dager på sykehus...jeg skal pakke litt mer denne gangen. Så blir man jo fort varm og svetter en del så greit å ha med seg litt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...