Gå til innhold

"påskeskinke...."


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet åssen jeg får varma den før servering? står at den er ferdig kokt.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm....har sett flere forslag her inne med juleskinke (samme). En la skinken i saltet vann og lot den trekke. En annen skjærte den i skiver, og varmet den opplagt på fat med al.folie over.

Skrevet

Oki.

Har kjøpt i Danmark før, og da skulle de trekkes med plastikken på. Himla greit.... Her i norge finner jeg bare ferdigkokte. Har ikke peiling på grader og tid for å varmes i ovnen?

Skrevet

Tror trikset er å ikke la skinken tørke ut. Kanskje 150 grader i 10 min? Tett godt med al.folie.

Skrevet

ok. da prøver vi det!=) tusen takk...

Skrevet

legg den i en stekepose på 150 grader med litt vann i,la den gjerne ligge der noen timer.det har den ikke vondt av.

 

Skrevet

Jeg varmer den i en gryte med plastikken på. Lar den koke mens potetene koker. Enkelt og greit. Lar den så hvile 5 min. før jeg skjærer den opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...