MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Noen som vet åssen jeg får varma den før servering? står at den er ferdig kokt.......
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hm....har sett flere forslag her inne med juleskinke (samme). En la skinken i saltet vann og lot den trekke. En annen skjærte den i skiver, og varmet den opplagt på fat med al.folie over.
MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Oki. Har kjøpt i Danmark før, og da skulle de trekkes med plastikken på. Himla greit.... Her i norge finner jeg bare ferdigkokte. Har ikke peiling på grader og tid for å varmes i ovnen?
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Tror trikset er å ikke la skinken tørke ut. Kanskje 150 grader i 10 min? Tett godt med al.folie.
MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 ok. da prøver vi det!=) tusen takk...
GRAM Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 legg den i en stekepose på 150 grader med litt vann i,la den gjerne ligge der noen timer.det har den ikke vondt av.
aa11bb22 Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Jeg varmer den i en gryte med plastikken på. Lar den koke mens potetene koker. Enkelt og greit. Lar den så hvile 5 min. før jeg skjærer den opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå